بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۱۶ مهر ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۶
معاون صنایع عمومی وزیر صمت گفت:از این پس تولیدکنندگان لوازم‌یدکی باید تولیدات خود را در سامانه جامع تجارت ثبت کنند، عرضه‌کنندگان لوازم‌یدکی هنگام خرید از تولیدکنندگان به شناسه و کد رهگیری کالا توجه کنند.
کد خبر : ۲۶۲۹۷۷

برادران

بورس نیوز: محمدمهدی برادران، معاون صنایع عمومی وزیر صمت اظهار کرد: مهلت قانونی ثبت شناسه کالا و کد رهگیری برای ۵۵ قلم لوازم‌یدکی خودرو از امروز اجرایی خواهد شد و از این تاریخ به بعد این محصولات بدون کد شناسه قاچاق به حساب می‌آیند، تولید و واردات لوازم‌یدکی خودرو در ماه‌های گذشته ملزم به دریافت شناسه کالا شده بود بنابراین عرضه‌کنندگان قطعات لوازم‌یدکی خودرو تا روز گذشته ۱۵ مهر فرصت دارند کالا‌های بدون شناسه را تعیین و تکلیف و برای آن‌ها شناسه دریافت کنند.

به گفته وی، از این پس تولیدکنندگان لوازم‌یدکی باید تولیدات خود را در سامانه جامع تجارت ثبت کنند، عرضه‌کنندگان لوازم‌یدکی هنگام خرید از تولیدکنندگان به شناسه و کد رهگیری کالا توجه کنند.

معاون صنایع عمومی وزیر صمت این را هم گفت: پس از تاریخ مذکور بازرسان قطعات و لوازم‌یدکی بدون شناسه در سطح بازار را مطابق قانون قاچاق دانسته و آن را جمع‌آوری خواهند کرد و با متخلفان برخورد قانونی خواهد شد.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر