بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۲۸ آبان ۱۴۰۱ - ۱۷:۲۲
نسبت به مدت مشابه سال گذشته؛

رشد ۱۲۲ درصدی صادرات تراکتور

رشد ۱۲۲ درصدی صادرات تراکتور
مدیرعامل گروه صنعتی تراکتورسازی ایران گفت: صادرات تراکتور از منظر مبلغ ارزی ۱۲۲ درصد و از حیث تعداد ۵۸ درصد رشد را نسبت به مدت مشابه سال قبل تجربه کرده است.
کد خبر : ۲۶۴۳۶۲

رشد ۱۲۲ درصدی صادرات تراکتور

بورس نیوز: مصطفی وحیدزاده، مدیرعامل گروه صنعتی تراکتورسازی ایران اظهار کرد: این واحد عظیم صنعتی کشور از سوی اتاق بازرگانی تبریز، اولین اتاق بازرگانی کشور با نزدیک به یک دهه فعالیت در بیست و ششمین همایش ملی توسعه صادرات غیرنفتی به عنوان صادرکننده نمونه آذربایجان شرقی انتخاب شد.

وی افزود: گروه صنعتی تراکتورسازی ایران طی هفت ماهه گذشته با صادراتی به ارزش ۲۱.۵ میلیون دلار که شامل انواع تراکتور، موتور، قطعات ریخته‌گری، ادوات و ... می‌شود نقش اساسی در ارز آوری برای کشور داشته است.

وحیدزاده با اشاره به اینکه تراکتورسازی در همین مدت صرفاً از محل صادرات محصول نهایی خود یعنی تنها تراکتور ۱۴.۵ میلیون دلار ارز عاید کشور کرده است، گفت: این میزان ارز آوری به واسطه صادرات یک هزار و ۱۷۷ دستگاه انواع تراکتور به ۲۰ کشور جهان محقق شده است.

به گفته وحیدزاده صادرات تراکتور از منظر مبلغ ارزی ۱۲۲ درصد و از حیث تعداد ۵۸ درصد رشد را نسبت به مدت مشابه سال قبل تجربه کرده است.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر