بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
پنجشنبه ۱۱ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۹:۰۷
«PVC» محصول پرفروش پتروشیمی غدیر؛

تداوم عملکرد مناسب "شغدیر"

تداوم عملکرد مناسب
" شغدیر" از ابتدای سال مالی تا پایان بهمن‌ماه سال جاری توانست از فروش محصولات تولیدی خود به درآمد تجمیعی ۳ هزار و ۸۰۰ میلیاردتومانی دست پیدا کند.
کد خبر : ۲۶۷۸۴۸

«PVC» محصول پرفروش پتروشیمی غدیر

بورس نیوز:

شرکت پتروشیمی غدیر در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به بهمن‌ماه سال جاری که از خود منتشر کرد به درآمد ۳۸۲ میلیاردتومانی رسید. این درآمد حاصل شده از فروش محصولات تولیدی در بازار داخل کشور بوده است.

" شغدیر" از ابتدای سال مالی تا پایان بهمن‌ماه سال جاری (سال مالی منتهی به اسفندماه ۱۴۰۱) توانست از فروش محصولات تولیدی خود به درآمد تجمیعی ۳ هزار و ۸۰۰ میلیاردتومانی دست پیدا کند.

«PVC» محصول پرفروش پتروشیمی غدیر

میزان درآمدی که شرکت پتروشیمی غدیر در دهمین ماه از سال جاری به سهام‌داران خود اعلام کرد مربوط به فروش محصولات تولیدی خود در بازار داخلی بود.

میزان سرمایه به ثبت رسیده پتروشیمی غدیر در ۱۱ ماه سپری‌شده از ابتدای سال مالی برابر با یک هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان است.

"شغدیر" درآمد عملیاتی که در بهمن‌ماه سال ۱۴۰۱ از فروش محصولات در بازار داخلی به ثبت رساند نسبت، شاهد افت درآمد خود نسبت به ماه گذشته بود. پتروشیمی غدیر در ۱۱ ماه سپری‌شده از ابتدای سال مالی درآمد تجمیعی که از فروش محصولات به ثبت رساند ۱۰ درصد (معادل ۳۴۰ میلیارد تومان) افزایش را نسبت به دوره مشابه سال گذشته تجربه کرد، بر اساس درآمد تجمیعی "شغدیر" می‌توان گفت که این پتروشیمی به پوشش ۱۱۰ درصدی از درآمد دوره مشابه مالی سال گذشته و به پوشش ۹۷ درصدی از درآمد ۱۲ ماه سال گذشته دست پیدا کرده است.

شرکت پتروشیمی غدیر میزان درآمدی که رقم زد ۱۲ درصد بیشتر از درآمدی بوده که در میانگین ۱۰ ماه سال جاری به‌دست‌آمده است.

«PVC» محصول پرفروش پتروشیمی غدیر

تنها محصول درآمدزایی که پتروشیمی غدیر در بهمن‌ماه از فروش آن محصول درآمد کسب کرد مربوط به محصول «PVC» بود که حدوداً ۳۸۲ میلیارد تومان درآمدزایی را برای شرکت به همراه داشت که ۱۰۰ درصد از درآمد ماهانه را به خود اختصاص داد، این میزان درآمد از فروش ۱۳ هزار و ۷۰۰ تن به دست آمد که ۱۰۰ درصد از سهم مقدار فروش ماهانه را دربرگرفته است. هر تن «PVC» در بهمن‌ماه برابر با ۲۷ میلیون و ۸۵۵ هزارتومان مورد معامله قرار گرفت. نرخ فروش محصول «PVC» در بهمن‌ماه نسبت به ماه گذشته افت ۲۲ درصدی را تجربه کرد.

شرکت پتروشیمی غدیر در بهمن‌ماه توانست ۱۲ هزار و ۲۱۵ تن محصول تولید کند که تمام محصول تولیدی مربوط به محصول «PVC» با ۱۲ هزار و ۲۱۵ تن بود.

پایان مطلب

اشتراک گذاری :
ارسال نظر