بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۱۹ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۹
"تپسی" در آخرین ماه سال ۱۴۰۱؛

"تپسی" و درآمد ۷۹ میلیارد تومانی

درآمدی که "تپسی" در اسفندماه کسب کرد، ۵۸ درصد بالاتر از میانگین درآمدی در ۱۱ ماه گذشته بوده است.
کد خبر : ۲۶۸۷۹۷

بورس نیوز:

شرکت پیش‌گامان فناوری و دانش آرامیس در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به اسفندماه ماه سال ۱۴۰۱ میزان درآمدی که از فروش و ارائه خدمات در سامانه کدال به اطلاع سهام‌داران خود رساند مبلغی برابر با ۷۹ میلیارد تومان بود، "تپسی" از ابتدای سال مالی تا انتهای اسفندماه مجموع درآمد‌های خود را ۶۲۷ میلیارد تومان به ثبت رساند.

" تپسی" در ۱۲ ماه سپری‌شده از ابتدای سال مالی تاکنون میزان سرمایه به ثبت رسیده خود را ۲۴۶ میلیارد تومان اعلام کرد، این شرکت استارتاپی در این دوره ۱۲ماهه به میانگین درآمدی ۵۲ میلیارد تومان دست پیدا کرد.

روند درآمدزایی " تپسی"

شرکت پیش‌گامان فناوری و دانش آرامیس میزان درآمدی که در اسفند سال ۱۴۰۱ از خود بر جای گذاشت در مقایسه با ماه گذشته شاهد رشد ۱۳ درصدی درآمد خود بود، این شرکت در ماه گذشته به درآمد ۷۰ میلیاردتومانی دست‌یافت و در این دوره با افزایشی که به همراه داشت به مبلغ ۷۹ میلیاردتومانی رسید.

"تپسی" در اسفندماه به روند صعودی خود ادامه داد، این شرکت میزان درآمدی که در این دوره به ثبت رساند نسبت به دوره مشابه سال گذشته رشد ۱۱۹ درصدی را از خود بر جای گذاشت و همچنین میزان درآمد تجمیعی که " تپسی" حاصل کرد در مقایسه با سال گذشته ۱۳۶ درصد افزایش یافت.

درآمدی که "تپسی" در اسفندماه کسب کرد، ۵۸ درصد بالاتر از میانگین درآمدی در ۱۱ ماه گذشته بوده است.

تفکیک درآمدزایی " تپسی "

"تپسی" بیشترین درآمد ماهانه‌ای که در اسفندماه شناسایی کرد مربوط به بخش «کمیسیون دریافتی از سفیران» با ۷۶ میلیارد تومان بود، این بخش نسبت به اسفندماه سال مالی گذشته رشد ۱۲۴ درصدی را به دنبال داشت.

درآمدی که شرکت پیش‌گامان فناوری و دانش آرامیس از بخش کمیسیون شناسایی کرد دربرگیرندة ۹۷ درصد از درآمد ماهانه بود و مابقی درآمد به ثبت رسیده توسط این شرکت استارت‌آپی متعلق به سرویس تلفنی، سو پیشینه سفیران، راه‌اندازی مجدد، سفیر مختلف و سایر درآمد عملیاتی است.

عمده‌ترین میزان درآمد “تپسی” همان‌طور که بیان شد متعلق به کمیسیون دریافتی از سفیران بود و پس از آن نیز بخش «سرویس تلفنی» توانست درآمد ۲ میلیاردتومانی را از خود بر جای بگذارد و در جایگاه بعدی بایستد.

شرکت پیش‌گامان فناوری و دانش آرامیس با نماد "تپسی" در اسفندماه موفق به ثبت بهترین گزارش مالی خود شد که بر اساس این گزارش فعالیت خوب، از خود رکورد جدید و تازه‌ای ثبت کرد.

پایان مطلب

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
"تپسی" در قله درآمدزایی ایستاد؛

"تپسی" هرماه رکورد تازه‌ای ثبت می‌کند!

"تپسی" در قله درآمدزایی ایستاد؛

"تپسی" هرماه رکورد تازه‌ای ثبت می‌کند!

حفظ روند صعودی “تپسی”
شرکت پیشگامان فن‌آوری و دانش آرامیس زیر ذره بین بورس نیوز؛

حفظ روند صعودی “تپسی”

پاییز فوق العاده برای
پیشگامان فن آوری و دانش آرامیس رقم زد؛

پاییز فوق العاده برای " تپسی "

ارسال نظر