بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۷
در هفته پایانی فروردین رقم خورد؛

افزایش حجم معاملات رینگ صادراتی بورس کالا

افزایش حجم معاملات رینگ صادراتی بورس کالا
ارزش معاملات هفته پایانی فروردین ماه بیش از ۳.۷ همت در رینگ صادراتی بورس کالا بود که نسبت به هفته منتهی به ۲۵ فروردین افزایش ۷۶.۳ درصدی در حجم و ۲۸.۲ درصدی در ارزش داشت.
کد خبر : ۲۶۹۲۱۸

افزایش حجم معاملات رینگ صادراتی بورس کالا

به گزارش بورس نیوز، ارزش معاملات هفته پایانی فروردین ماه بیش از ۳.۷ همت در رینگ صادراتی بورس کالا بود که نسبت به هفته منتهی به ۲۵ فروردین افزایش ۷۶.۳ درصدی در حجم و ۲۸.۲ درصدی در ارزش داشت. از نکات قابل توجه معاملات هفته گذشته تالار کیش، تنوع عرضه‌ها بود؛ به طوریکه قیر، گندله و کنسانتره سنگ آهن، آهن اسفنجی بریکت، شمش بلوم و عایق رطوبتی برای صادرات به بازار‌های جهانی در بورس کالا معامله شدند.

همچنین، ۳۲۳ هزار و ۵۳ تن انواع محصول صنعتی و پتروشیمی به ارزش بیش از ۳ هزار و ۷۶۸ میلیارد تومان در رینگ صادراتی بورس کالای ایران در هفته پایانی فروردین فروخته شد.

در جریان معاملات هفته گذشته تالار صادراتی، بیشترین حجم معامله شده متعلق به قیر با دادوستد ۱۵۷ هزار و ۸۵۳ تن به ارزش بیش از ۲ هزار و ۷۳۱ میلیارد تومان بود.

همچنین در هفته گذشته ۷۳ هزار تن گندله سنگ آهن به ارزش نزدیک ۳۲۶ میلیارد تومان در تالار کیش فروخته شد و ارزش فروش ۵۰ هزار تن آهن اسفنجی بریکت بیش از ۴۷۷ میلیارد تومان بود.

در هفته‌ای که سپری شد، ۲۲ هزار تن گوگرد گرانوله به ارزش ۷۹.۶ میلیارد تومان دادوستد شد و ارزش فروش ۱۵ تن کنسانتره سنگ آهن بیش از ۴۹ میلیارد و ۹۶۳ میلیون تومان را رقم زد.

علاوه بر این، ۵ هزار تن شمش بلوم و ۲۰۰ تن عایق رطوبتی به ترتیب به ارزش ۱۰۱ میلیارد تومان و ۳ میلیارد تومان در تالار کیش فروخته شد.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر