بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۶
"تپسی" زیر ذره‌بین بورس‌نیوز؛

حفظ روند روبه‌جلوی "تپسی"

حفظ روند روبه‌جلوی
"تپسی" میزان درآمدی که در این دوره به ثبت رساند نسبت به دوره مشابه سال گذشته رشد ۱۰۸ درصدی را از خود بر جای گذاشت.
کد خبر : ۲۶۹۴۱۹

حفظ روند روبه‌جلوی

بورس‌نیوز:

شرکت پیش‌گامان فناوری و دانش آرامیس در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به فروردین‌ماه سال جاری میزان درآمدی که از فروش و ارائه خدمات در سامانه کدال به اطلاع سهام‌داران خود رساند مبلغی برابر با ۵۰ میلیارد تومان بود، "تپسی" از ابتدای سال مالی تا انتهای فروردین‌ماه مجموع درآمد‌های خود را ۵۰ میلیارد تومان به ثبت رساند.

حفظ روند روبه‌جلوی

" تپسی" در یک ماه سپری‌شده از ابتدای سال مالی تاکنون میزان سرمایه به ثبت رسیده خود را ۲۴۶ میلیارد تومان اعلام کرد.

روند درآمدزایی " تپسی"

شرکت پیش‌گامان فناوری و دانش آرامیس میزان درآمدی که در فروردین‌ماه سال جاری از خود بر جای گذاشت در مقایسه با ماه گذشته شاهد افت ۳۷ درصدی درآمد خود بود، اما نکته حائز اهمیت این است که درآمد "تپسی" فصلی بوده، به‌طوری‌که به‌تدریج در فصل تابستان، پاییز و زمستان درآمد این شرکت افزایش پیدا می‌کند و در فصل بهار باتوجه‌به رفتار کاربران و تعطیلات فروردین در نتیجه به کاهش سفر منجر و این استارتاپ با کاهش درآمد روبه‌رو می‌شود.

حفظ روند روبه‌جلوی

"تپسی" میزان درآمدی که در این دوره به ثبت رساند نسبت به دوره مشابه سال گذشته رشد ۱۰۸ درصدی را از خود بر جای گذاشت و همچنین میزان درآمد تجمیعی که " تپسی" حاصل کرد در مقایسه با سال گذشته ۱۰۸ درصد افزایش یافت.

تفکیک درآمدزایی " تپسی "

"تپسی" بیشترین درآمد ماهانه‌ای که در فروردین‌ماه شناسایی کرد مربوط به بخش «کمیسیون دریافتی از سفیران» با ۴۷ میلیارد تومان بود، این بخش نسبت به فروردین‌ماه سال مالی گذشته رشد ۱۰۴ درصدی را به دنبال داشت.

حفظ روند روبه‌جلوی

درآمدی که شرکت پیش‌گامان فناوری و دانش آرامیس از بخش کمیسیون شناسایی کرد دربرگیرندة ۹۶ درصد از درآمد ماهانه بود و مابقی درآمد به ثبت رسیده توسط این شرکت استارت‌آپی متعلق به سرویس تلفنی، سو پیشینه سفیران، راه‌اندازی مجدد، سفیر مختلف و سایر درآمد عملیاتی است.

عمده‌ترین میزان درآمد “تپسی” همان‌طور که بیان شد متعلق به کمیسیون دریافتی از سفیران بود و پس از آن نیز بخش «سرویس تلفنی» توانست درآمد ۲ میلیاردتومانی را از خود بر جای بگذارد و در جایگاه بعدی بایستد.

شرکت پیش‌گامان فناوری و دانش آرامیس با نماد "تپسی" باتوجه‌به فصلی بودن درآمد‌های خود و تعطیلات فروردین‌ماه، موفق به ثبت یک گزارش فعالیت خوب شد.

پایان مطلب

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
"تپسی" در آخرین ماه سال ۱۴۰۱؛

"تپسی" و درآمد ۷۹ میلیارد تومانی

"تپسی" در آخرین ماه سال ۱۴۰۱؛

"تپسی" و درآمد ۷۹ میلیارد تومانی

سفیران
مراسم تجلیل از سفیران شرکت تپسی؛

سفیران "تپسی" سهامدار شدند

"تپسی" در قله درآمدزایی ایستاد؛

"تپسی" هرماه رکورد تازه‌ای ثبت می‌کند!

ارسال نظر