بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۲
گام بلند تأمین سرمایه خلیج‌فارس؛

"تفارس" ۱۲ میلیارد تومان درآمد کسب کرد

"تفارس" در اولین ماه از سال ۱۴۰۲ درآمد ماهانه‌ای که از ارائه خدمات خود به اطلاع سهام‌داران رساند نسبت به دوره مشابه سال گذشته رشد ۲۰۰ درصدی را مشاهده کرد.
کد خبر : ۲۶۹۵۲۸

بورس‌نیوز:

شرکت تأمین سرمایه خلیج‌فارس در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به فروردین‌ماه سال جاری میزان درآمد عملیاتی خود را از بخش‌های «بازارگردانی و پذیرش سمت متولی صندوق و درآمد مدیریت صندوق‌های سرمایه‌گذاری» شناسایی کرد، "تفارس" میزان درآمدی که از فروش و ارائه خدمات در این دوره به دست آورد بالغ‌بر ۱۲ میلیارد تومان بود.

"تفارس" میزان درآمدی که در یک ماه سپری‌شده از ابتدای سال مالی از فروش و ارائه خدمات در کارنامه مالی خود شناسایی کرد برابر با مبلغ ۱۲ میلیارد تومان بود، در این دوره یک‌ماهه میزان سرمایه به ثبت رسیده از سوی "تفارس" ۵۰۰ میلیارد تومان بود.

روند درآمدزایی " تفارس "

"تفارس" در اولین ماه از سال ۱۴۰۲ درآمد ماهانه‌ای که از ارائه خدمات خود به اطلاع سهام‌داران رساند نسبت به دوره مشابه سال گذشته رشد ۲۰۰ درصدی را مشاهده کرد و در مقایسه با ماه گذشته نیز کاهش ۲۹ درصدی درآمد محقق شده را تجربه کرد.

متوسط درآمد ماهیانه شناسایی شده " تفارس " در ۱۲ماهه منتهی به اسفندماه سال ۱۴۰۱ بالغ بر ۵ میلیارد تومان بوده، درحالی‌که درآمد ماهیانه شناسایی شده در یک‌ماهه سال جاری بالغ بر ۱۲ میلیارد تومان بوده است. درآمد شناسایی شده در این دوره یک‌ماهه، ۱۴۰ درصد بالاتر از متوسط درآمد شناسایی شده در ۱۲ ماه گذشته بوده است.

تفکیک درآمدزایی " تفارس "

بیشترین درآمدزایی که شرکت تجارت الکترونیک پارسیان کیش در فروردین‌ماه سال ۱۴۰۲ به ثبت رساند مربوط به «درآمد حاصله از بازارگردانی» با ۹ میلیارد تومان بود که در مقایسه با اسفندماه سال ۱۴۰۱ شاهد افزایش ۴ میلیاردتومانی بود، میزان درآمد حاصل‌شده از این بخش در فروردین‌ماه دربرگیرندة ۷۶ درصد از درآمد ماهانه "تفارس" بود.

مابقی درآمد‌ی که "تفارس" از بخش «پذیرش سمت متولی صندوق و درآمد مدیریت صندوق‌های سرمایه‌گذاری» شناسایی کرد برابر با ۳ میلیارد تومان بود.

پایان مطلب

اشتراک گذاری :
ارسال نظر