بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۷
مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری صدر تامین گفت: وضعیت تولید صنعت کانی‌های فلزی و غیرفلزی به شرایط قبل از کرونا بازگشته و این اتفاق بسیار مثبتی برای شرکت‌های تولیدی است که ریسک‌هایی که به سبب پاندمی کرونا متوجه شرکت‌های تولیدی بود، مرتفع شده است.
کد خبر : ۲۶۹۸۶۱

جذاب‌تر شدن سرمایه‌گذاری در معدنی‌های بورس، با فروکش کردن کرونا/ بیشترین پول حقیقی وارد نماد‌های این گروه شد

امیرحسین نادری، مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری صدر تامین در گفتگو با بورس نیوز، اظهار کرد: معتقدم سهم‌های گروه کانی‌های فلزی و غیرفلزی به لحاظ بنیادی از وضعیت مناسبی برخوردارند. شرایط بازار‌های جهانی مساعد است و با توجه به تسهیل شرایط صادرات در سال جاری، به نظر می‌رسد شرکت‌ها از محل صادرات هم درآمد مناسبی داشته باشند. انتظار می‌رود با همراهی بیشتر دولت در حوزه صادرات، درآمد‌های ارزی شرکت‌های صادرات محور نیز رشد کند.

وی افزود: وضعیت تولید صنعت کانی‌های فلزی و غیرفلزی به شرایط قبل از کرونا بازگشته و این اتفاق بسیار مثبتی برای شرکت‌های تولیدی است که ریسک‌هایی که به سبب پاندمی کرونا متوجه شرکت‌های تولیدی بود، مرتفع شده است. در مجموع سودآوری صنعت کانی‌های فلزی و غیرفلزی از متوسط بازار و میانگین سود سایر صنایع بالاتر است و سهم‌های این گروه به عنوان بنیادی‌های بازار می‌توانند برای سرمایه‌گذاران حقیقی جذاب باشند.

مدیرعامل "تاصیکو" ضمن تاکید بر پتانسیل‌های بنیادی این سهم گفت: در چند روز گذشته به رغم منفی‌های اکثر سهم‌های بازار، "تاصیکو" مثبت بود و هفته گذشته، بیشترین ورود پول حقیقی هم در این سهم اتفاق افتاد. این وضعیت نشان‌دهنده اعتماد حقیقی‌ها به ارزندگی این سهم است. البته که این موضوع مسئولیت ما را در قبال سهامداران دو چندان خواهد کرد.

اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
اخبار مرتبط
کدام گروه‌ها پیشتازان این هفته خواهند بود؟ ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۲
فعالان بازار سرمایه برای هفته جاری پیش‌بینی کردند:

کدام گروه‌ها پیشتازان این هفته خواهند بود؟ ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۲

بزرگ‌ترین عرضه بورس در راه است
در نشست خبری شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی عنوان شد:

بزرگ‌ترین عرضه بورس در راه است

ارسال نظر
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۵
.بر دولت 6کلاس ..که پس انداز مادر بورس ..
ناشناس
يکشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۷:۵۵
پس اندازها در بورس نابود شد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۰۰:۱۶
هههههه خوبه بورس کجا بودی داش تو خواب بودی