بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۰۶ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۲۰
بخش خصوصی واقعی باید بازیگر اقتصاد کشور باشد
رئیس سازمان بورس گفت: همه ما باید تلاش کنیم تا بخش خصوصی واقعی بازیگر اقتصاد کشور باشد و همانند بخش خصوصی لوازم خانگی وارد بازار شوند که این امر برای اقتصاد ایران نجات بخش است.
کد خبر : ۲۷۰۲۳۶

بخش خصوصی واقعی باید بازیگر اقتصاد کشور باشد

به گزارش بورس نیوز، مجید عشقی، رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار اظهار کرد: بسیاری از صنایع و بنگاه‌های اقتصادی بزرگ کشور با ابزار‌های مالی بازار سرمایه آشنایی ندارند و ما برای رفع این مشکل برنامه جدی داریم.

وی ادامه داد: در حال حاضر دیگر به تهران متکی نیستیم و برای شناسایی بخش خصوصی واقعی و رفع مشکلات پیش روی آن‌ها خودمان به سراغ آن‌ها خواهیم رفت.

عشقی افزود: فرصت‌های اقتصادی بخش خصوصی و آموزش آن‌ها در زمان حاضر یکی از مهمترین دغدغه‌های جدی ما محسوب می‌شود.

رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار بیان کرد: برای نهادینه کردن بخش خصوصی واقعی از آموزش بچه‌های دبیرستان تا برگزاری کارگاه‌های آموزشی برای بنگاه‌های اقتصادی برنامه داریم.

وی تصریح کرد: با تجمیع چند بنگاه اقتصادی و شرکت‌های دانش‌بنیان حتی برای یک جمع ۳۰ نفره جهت آشنایی آنان با تامین مالی و پذیرش در بورس و فرابورس کلاس‌های آموزشی برگزار می‌کنیم.

عشقی گفت: در حال حاضر همه ما باید تلاش کنیم تا بخش خصوصی واقعی بازیگر اقتصاد کشور باشد و همانند بخش خصوصی لوازم خانگی وارد بازار شوند که این امر برای اقتصاد ایران نجات بخش است.

اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
ارسال نظر
نظرات بینندگان
سهامدار خرد
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۰۶ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۳
.15 .نوع سهم از سال 99 دارم که هنوز یکسوم یا یکچهارم قیمت سال 99 هستن ولی تورم 1000درصدی در این 3 سال اتفاق افتاده خبر .چرا نمیزاری حتی ما به اصل پول 3 سال قبل برسیم. .