برند سازی در کسب و کار

بورس نیوز:
اگر بخواهیم به زبان ساده در مورد برندینگ صحبت کنیم باید بگوییم، برندینگ یا همان برند سازی روشی است که شما به وسیله آن کسب و کار خود را به دیگران معرفی و به کمک آن توجه مخاطب را به خود جلب میکنید.
بازاریابی که در نتیجه برندسازی یک محصول انجام شود میتواند بهترین اثرگذاری را در جامعه هدف داشته باشد. این امر در کشور ما کمتر مورد توجه قرار گرفته است.
برندینگ یک عمل بازاریابی است که باعث میشه شما به راحتی از دیگران متمایز بشین و پیشنهاد تجاریتون رو بفروشین. زمانی که شما روی برندینگ کار میکنین، مشتریان متوجه میشن که تا چه سطحی میتونن از شما انتظار داشته باشند.
سرفصلها: مفاهیم اولیه برندینگ _ تدوین استراتژیهای هفتگانه برندسازی _ تدوین منشور هویت برند - تولید و اجرای برند بوک -شناسایی روشهای ارتباطات برند - طراحی کمپینهای تبلیغات برند
مدرس :دکتر علی مریخ نژاد دکتری تخصصی مدیریت بازاریابی -مشاور بازار یابی و برند سازی -مدرس دانشگاه تهران
شروع دوره: سه شنبه ۱۷ مرداد
روزهای برگزاری: یکشنبه -سه شنبه
ساعت برگزاری:۱۶ الی ۱۸
لینک ثبت نام: https://survey.porsline.ir/s/UT9OzNxn
جهت کسب اطلاعات بیشتر:
@ba_BourseNews
۰۹۱۹-۹۲۹-۸۱۱۲

رسیدن از یک کسب و کار سه نفره به کارخانجات ۷۰۰ نفره

حجم سرمایه گذاری خارجی از ۶ میلیارد دلار گذشت

رسیدن از یک کسب و کار سه نفره به کارخانجات ۷۰۰ نفره
