بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۱۳ آبان ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۰
جهش ۱۰۰ درصدی درآمد صادارتی
درآمد صادراتی که "غزر" در هفتمین ماه از سال ۱۴۰۲ به ثبت رساند برابر با ۲۲ میلیارد تومان بوده است.
کد خبر : ۲۷۵۳۹۸

جهش ۱۰۰ درصدی درآمد صادارتی

بورس‌نیوز:

شرکت صنعتی زر ماکارون با سرمایه ثبت شده یک هزار و ۸۰۰ میلیاردتومانی و ارزش بازار ۵ هزار و ۶۷۳ میلیاردتومانی، در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به مهرماه سال جاری که در سامانه کدال منتشر کرد، توانست به روند صعودی قابل‌توجه خود ادامه دهد.

جهش ۱۰۰ درصدی درآمد صادارتی

شرکت زر ماکارون میزان درآمدی که در هفتمین ماه سال جاری از خود بر جای گذاشت ۵۲۶ میلیارد تومان بوده است. میزان درآمدی که این شرکت در مهرماه از فروش محصولات خود در بازار داخل و خارج کشور شناسایی کرد ۲۰ درصد رشد را نسبت به ماه گذشته و ۸۲ درصد رشد را نسبت به دوره مشابه سال گذشته نشان می‌دهد، از ابتدای سال مالی تاکنون نیز میزان درآمد تجمیعی این شرکت غذایی در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته ۵۴ درصد افزایش را در کارنامه خود به ثبت رساند.

جهش ۱۰۰ درصدی درآمد صادارتی

میزان درآمدی که شرکت زر ماکارون در این دوره ماهانه در بازار داخل و خارج شناسایی کرد، نشان‌دهنده بیشتر بودن درآمد داخلی این شرکت بود. درآمد صادراتی که "غزر" در هفتمین ماه از سال ۱۴۰۲ به ثبت رساند برابر با ۲۲ میلیارد تومان بوده است که نسبت به ماه گذشته درآمد صادراتی این شرکت غذایی ۱۰۰ درصد افزایش را تجربه کرده است.

جهش ۱۰۰ درصدی درآمد صادارتی

بیشترین درآمدزایی که شرکت زر ماکارون در مهرماه سال جاری به ثبت رساند مربوط به «ماکارونی رشته‌ای» با ۳۲۰ میلیارد تومان بود، میزان درآمد حاصل‌شده از فروش این محصول در مهرماه دربرگیرندة ۶۱ درصد از درآمد ماهانه "غزر" بود. مابقی درآمد‌هایی که زر ماکارون از فروش دیگر محصولات خود شناسایی کرد برابر با ۲۰۶ میلیارد تومان بود. "غزر" در مهرماه ۳ گروه از محصولات «رشته‌ای، فرمی و خاص» را در بازار خارج از کشور به فروش رساند.

جهش ۱۰۰ درصدی درآمد صادارتی

پایان مطلب

اشتراک گذاری :
برچسب ها :
اخبار مرتبط
ارسال نظر