بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۲۴ آبان ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۹
بانک پارسیان ثبت کرد؛

تداوم روند صعودی "وپارس"

تداوم روند صعودی
بانک پارسیان در هفتمین ماه سال جاری از بخش تسهیلات اعطایی خود، به درآمد یک هزار و 622 میلیاردتومانی دست پیدا کرد.
کد خبر : ۲۷۵۸۷۷

تداوم روند صعودی

بورس‌نیوز:

بانک پارسیان با سرمایه ثبت شده ۱۵ هزار و ۶۳۴ میلیاردتومانی و ارزش بازار ۲۴ هزار و ۸۵۸ میلیاردتومانی، در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به مهرماه سال جاری که در سامانه کدال منتشر کرد توانست از بخش‌های تسهیلات اعطایی، سپرده‌گذاری، اوراق بدهی، سرمایه‌گذاری‌ها و کارمزد درآمد کسب کند.

تداوم روند صعودی

بانک پارسیان در هفتمین ماه سال جاری از بخش تسهیلات اعطایی خود، به درآمد یک هزار و ۶۲۲ میلیاردتومانی دست پیدا کرد. میزان درآمدی که این بانک در مهرماه از بخش نام‌برده شناسایی کرد ۲ درصد رشد را نسبت به ماه گذشته و ۴۱ درصد رشد را نسبت به دوره مشابه سال گذشته نشان می‌دهد، از ابتدای سال مالی تاکنون نیز میزان درآمد تجمیعی این بانک در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته ۲۲ درصد افزایش را در کارنامه خود به ثبت رساند.

تداوم روند صعودی

عمده‌ترین درآمد "وپارس" در مهرماه متعلق به «مرابحه» و مبلغ به ثبت رسیده در این بخش برابر با ۹۳۹ میلیارد تومان بود. درآمدی که بانک پارسیان از بخش «مرابحه» به همراه داشت ۵۸ درصد از کل درآمد‌های شناسایی‌شده در مهرماه را به خود اختصاص داد. از دیگر بخش‌های درآمدزا از قسمت تسهیلات اعطایی می‌توان به «تسهیلات ارزی» و «مشارکت مدنی» با ۳۵۵ و ۲۳۶ میلیارد تومان اشاره کرد. بخش‌های نام‌برده نیز ۲۲ و ۱۵ درصد از کل درآمد ماهانه را در اختیار داشته‌اند.

تداوم روند صعودی

بانک پارسیان در مهرماه سال ۱۴۰۲ به سپرده‌های سرمایه‌گذاری خود ۲ هزار و ۴۹۲ میلیارد تومان سود پرداخت کرده که نسبت به ماه گذشته، با کاهش همراه بوده است. 

تداوم روند صعودی

پایان مطلب

اشتراک گذاری :
ارسال نظر