بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۱۵ آذر ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۱
کد خبر : ۲۷۶۶۴۵

 

به گزرش بورس نیوز؛ امروز چهار‌شنبه ۱۵ آذر ماه ۱۴۰۲ مجمع عمومی شرکت گروه سرمایه‌گذاری توسعه صنعتی ایران (وتوصا) با حضور اکثریت سهامداران (۵۳.۶ درصد)، نماینده سازمان بورس، نماینده موسسه حسابرسی و بازرس قانونی و ناظرین به ریاست رامین ربیعی به صورت حضوری و آنلاین برگزار شد.

در این نشست، ضمن ارائه گزارش هیئت مدیره و بازرس قانونی و تصویب صورت‌های مالی دوره مالی منتهی به ۳۱ شهریور ۱۴۰۲، مهم‌ترین اقدامات هیات‌مدیره و همین‌طور چشم‌انداز سرمایه‌گذاری و برنامه‌های پیش‌روی این شرکت تشریح شد. توسعه فعالیت‌های شرکت‌های زیرمجموعه «وتوصا» در حوزه‌های غیربورسی و جسورانه VC و سرمایه‌گذاری خصوصی Private Equity و IPO شدن شرکت‌های سهامی خاص این شرکت همانند شرکت پایا تدبیر و ارتقای «وجامی» از بازار پایه به بازار بالاتر طی افق زمانی ۲ تا ۳ سال آینده به‌عنوان برخی از برنامه‌های در دست اقدام «وتوصا» مطرح شدند.

جایگاه «وتوصا» در صنعت سرمایه‌گذاری
صنعت سرمایه‌گذاری با ارزش روز ۵,۲۷۳,۷۴۲,۰۰۰ میلیون ریالی، حدود ۶ درصد از ارزش کل بورس و فرابورس را به خود اختصاص داده است. شرکت سرمایه‌گذاری توسعه صنعت و تجارت با سرمایه ۳۵,۰۰۰ میلیارد ریال و ارزش ۴۱,۷۹۰,۰۰۰ میلیون ریال، رتبه ۳۷ را از منظر ارزش در بین شرکت‌های سرمایه‌گذاری دارد (تاریخ ۳۱ شهریور ۱۴۰۲).

گروه مالی فیروزه به همراه شرکت‌های استانی سهام عدالت، سهامداران عمده گروه سرمایه‌گذاری توسعه صنعتی ایران (وتوصا) هستند. این گروه دارای حدود ۲۳۷ هزار سهام‌دار حقیقی است که مالکیت ۳۹ درصدی از سهام شرکت را مالک هستند. گروه سرمایه‌گذاری توسعه صنعتی ایران (وتوصا) به لحاظ تعداد سهامدار حقیقی از جمله بزرگ‌ترین شرکت‌های سرمایه‌گذاری در ایران است.

 

پایان مطلب

اشتراک گذاری :
برچسب ها :
اخبار مرتبط
پایانی شیرین برای
سال مالی گروه سرمایه‌گذاری توسعه صنعتی ایران به پایان رسید؛

پایانی شیرین برای "وتوصا"

سودهایی که چند بار در بازار  حساب می شوند
"وتوصا" و اعلام سود خالص ۱۴۳ ریالی در سال ۱۴۰۲؛

سودهایی که چند بار در بازار حساب می شوند

ارسال نظر