بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۰۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۴
بانک صادرات در ۹ ماهه؛

"وبصادر" از رشد ۳۵ درصدی خبر داد!

در مجموع بانک صادرات از فعالیت در این دوره ۹ ماهه موفق به ثبت سود عملیاتی ۲۱۹ میلیاردتومانی شد که نسبت به دوره مشابه ۲۴ درصد افزایش را تجربه کرد.
کد خبر : ۲۷۷۷۷۵

بورس‌نیوز:

بانک صادرات با سرمایه ثبت شده ۱۷ هزار و ۵۳۵ میلیاردتومانی و ارزش بازار ۳۸ هزار و ۷۶۳ میلیاردتومانی، گزارش اطلاعات و صورت‌های مالی ۹ ماهه منتهی به آذرماه سال ۱۴۰۲ خود را در سامانه کدال ثبت کرد. این بانک در پایان آذرماه سال ۱۴۰۲ توانست ۱۳ هزار و ۶۸۸ میلیارد تومان از خالص درآمد تسهیلات و سپرده گذاری، ۴ هزار میلیارد تومان خالص درآمد کارمزد و .. درآمد کسب کند که در نهایت جمع درآمد‌های عملیاتی خود را به ۲۶ هزار و ۲۳۳ میلیارد تومان رساند.

درآمد‌های عملیاتی این بانک نسبت به دوره مشابه سال گذشته ۵۳ درصد افزایش یافت و از طرفی هزینه‌های سود سپرده‌ها، هزینه کارمزد و... این بانک نیز به ترتیب ۲۸ و ۱۱ درصد زیاد شده‌اند. 

در مجموع بانک صادرات از فعالیت در این دوره ۹ ماهه موفق به ثبت سود عملیاتی ۲۱۹ میلیاردتومانی شد که نسبت به دوره مشابه ۲۴ درصد افزایش را تجربه کرد؛ اما با کسر مالیات ۹ ماهه سال ۱۴۰۲ از سود عملیاتی، سود خالص ۳ فصل بهار، تابستان و پاییز "وبصادر" به دست می‌آید که بر اساس این محاسبه صورت‌گرفته، این بانک توانسته است در پایان فصل تابستان سال ۱۴۰۲، بالغ بر ۲۱۷ میلیارد تومان سود خالص شناسایی کند که در مقایسه با ۹ ماهه سال گذشته حدود ۳۵ درصد افزایش داشته باشد. 

"وبصادر" در پایان آذرماه که دوره ۹ ماهه خود را سپری کرده است، موفق به ثبت ۲ هزار و ۹۴۷ میلیارد تومان سود انباشته شده است. با نگاهی دقیق‌تر به‌صورت وضعیت‌های مالی بانک صادرات می‌توان دریافت که این بانک موفق به تحقق ۱۰ ریال سود خالص به‌ازای هر سهم شد. سود محقق شدة هر سهم در دوره مشابه سال گذشته، ۹ ریال بود.

در انتها در یک نمودار خلاصه شده، از صورت سود و زیان بانک صادرات را ملاحظه می‌فرمایید؛

اشتراک گذاری :
برچسب ها :
ارسال نظر