بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۱۰ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۹
پتروشیمی پارس رقم زد؛

درآمد‌های "پارس" بیشتر از ۵ همت!

درآمد‌های
شرکت پتروشیمی پارس در دی‌ماه از فروش محصولات خود به درآمد ۵ هزار و ۲۳۴ میلیاردتومانی دست پیدا کرد.
کد خبر : ۲۷۸۲۳۵

درآمد‌های

بورس‌نیوز:

شرکت پتروشیمی پارس با سرمایه ثبت شده ۴۷ هزار و ۶۰۵ میلیاردتومانی و ارزش بازار ۱۲۰ هزار و ۲۴۹ میلیاردتومانی، در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به دی ماه سال جاری نشان داد که بار دیگر درآمد خود را به بالای ۵ همت رسانده است.

درآمد‌های

میزان درآمدی که شرکت پتروشیمی پارس در دهمین ماه از سال جاری به سهام‌داران خود اعلام کرد مربوط به فروش محصولات تولیدی خود در بازار داخلی و خارجی بود، این شرکت پتروشیمی از فروش محصولات خود به درآمد ۵ هزار و ۲۳۴ میلیاردتومانی دست پیدا کرد. این شرکت در مقایسه با ماه گذشته با افزایش ۳۶ درصدی و در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته با افزایش ۵۶ درصدی همراه بود، همچنین این پتروشیمی میزان درآمد تجمیعی که در این دوره ۱۰ ماهه از خود بر جای گذاشت با رشد ۱۸ درصدی نسبت به سال گذشته روبه‌رو بود.

درآمد‌های

" پارس" در دی‌ماه ۳۷۲ هزار و ۴۹۹ تن محصول تولید کرد که موفق به فروش ۲۷۲ هزار و ۶۵۴ تن از محصولات تولیدی خود شد. مقدار فروش این شرکت نسبت به ماه گذشته ۳۴ درصد افزایش پیدا کرد. 

درآمد‌های

بیشترین درآمدزایی که شرکت پتروشیمی پارس از فروش محصولات خود در این دوره ماهانه شناسایی کرد مربوط به «استایرن منومر» با یک هزار و ۳۰۶ میلیارد تومان بود درآمدی که "پارس" از فروش این محصول در دی‌ماه به دست آورد برابر با ۲۵ درصد از درآمد ماهانه بود. پس از «استایرن منومر» بیشترین درآمدزایی را برای پتروشیمی پارس محصول «پروپان صادراتی» به خود اختصاص داده است، درآمدی که از فروش این محصول عاید شرکت شد برابر با یک هزار و ۷۴ میلیارد تومان بود. بیشترین نرخ فروش را در بین محصولات پتروشیمی پارس محصول «استایرن منومر» با مبلغی بالغ‌بر ۳۸ میلیون و ۸۹۰ هزار تومان در ازای هر تن به خود اختصاص داده است.

درآمد‌های

پایان مطلب

اشتراک گذاری :
برچسب ها :
اخبار مرتبط
ارسال نظر