بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۱۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۹
میزان درآمدی که شرکت پتروشیمی شازند در دهمین ماه از سال جاری به سهام‌داران خود اعلام کرد مربوط به فروش محصولات تولیدی خود در بازار داخلی و خارجی بود.
کد خبر : ۲۷۸۳۰۱

بورس‌نیوز:

شرکت پتروشیمی شازند با سرمایه ثبت شده ۸۰۶ میلیاردتومانی و ارزش بازار ۲۳ هزار و ۱۲۷ میلیاردتومانی، در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به دی‌ماه سال جاری نشان داد که همچنان از ثبات خوبی برخوردار است.

میزان درآمدی که شرکت پتروشیمی شازند در دهمین ماه از سال جاری به سهام‌داران خود اعلام کرد مربوط به فروش محصولات تولیدی خود در بازار داخلی و خارجی بود، این شرکت پتروشیمی از فروش محصولات خود، به درآمد ۲ هزار و ۶۸۵ میلیاردتومانی دست پیدا کرد. این شرکت در مقایسه با ماه گذشته با افت و در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته با افزایش ۶۵ درصدی همراه بود، همچنین این پتروشیمی میزان درآمد تجمیعی که در این دوره ۱۰ ماهه از خود بر جای گذاشت با رشد ۶۵ درصدی نسبت به سال گذشته روبه‌رو بود.

بیشترین درآمدزایی که شرکت پتروشیمی شازند از فروش محصولات خود در این دوره ماهانه شناسایی کرد مربوط به «هیدروکربور A ۸۰ (صادراتی)» با ۴۹۶ میلیارد تومان بود؛ درآمدی که "شاراک" از فروش این محصول در دی‌ماه به دست آورد برابر با ۱۸ درصد از درآمد ماهانه بود. پس از «هیدروکربور A ۸۰»، پرفروش‌ترین محصول این شرکت «پلی‌پروپیلن داخلی» بود که ۳۳۰ میلیارد تومان کسب درآمد داشته است. همچنین شرکت پتروشیمی شازند در ماه جاری از «اتیلن اکساید، اتواکسیلاتها، ترکیبات آلی نیتروژن‌دار، هیدروکربور‌های هیدروژینه شده، سی. اف. او، پلی بوتادین، اتیلن گلایکول، وینیل استات، دو اتیل هگزانول، پلی‌اتیلن سبک خطی، پلی‌اتیلن سنگین، رافینت BBR و متفرقه» هم کسب درآمد کرد.

پایان مطلب

اشتراک گذاری :
برچسب ها :
اخبار مرتبط
تنوع محصولات در پتروشیمی شازند؛

"شاراک" روبه‌جلو حرکت می‌کند

ثبات در
از پتروشیمی شازند چه خبر؟

ثبات در " شاراک" به چشم می‌خورد!

افزایش ۳۰ درصدی درآمد
نسبت به دوره مشابه سال قبل مقایسه شد؛

افزایش ۳۰ درصدی درآمد "شاراک"

ارسال نظر