بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۱۶ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۴
در ۹ ماهه سال جاری رقم خورد؛

جهش ۱۶۲ درصدی سود خالص "وسینا"

جهش ۱۶۲ درصدی سود خالص
در مجموع بانک سینا از فعالیت در این دوره ۹ ماهه موفق به ثبت سود خالص یک هزار و ۴۸۸ میلیاردتومانی شد.
کد خبر : ۲۷۸۴۵۵

جهش ۱۶۲ درصدی سود خالص

بورس‌نیوز:

بانک سینا با سرمایه ثبت شده ۲۲ هزار و ۳۹۲ میلیاردتومانی و ارزش بازار ۸ هزار و ۹۵۰ میلیاردتومانی، گزارش اطلاعات و صورت‌های مالی ۹ ماهه منتهی به آذرماه سال ۱۴۰۲ خود را در سامانه کدال ثبت کرد. این بانک در پایان آذرماه سال ۱۴۰۲ توانست ۳ هزار و ۲۶۱ میلیارد تومان از خالص درآمد تسهیلات و سپرده گذاری، ۷۶۳ میلیارد تومان خالص درآمد کارمزد و .. درآمد کسب کند که در نهایت جمع درآمد‌های عملیاتی خود را به ۴ هزار و ۹۷ میلیارد تومان رساند.

درآمد‌های عملیاتی این بانک نسبت به دوره مشابه سال گذشته ۶۷ درصد افزایش یافت و از طرفی هزینه‌های سود سپرده‌ها، هزینه کارمزد و... این بانک نیز به ترتیب ۳۵ و ۶۳ درصد زیاد شده‌اند. 

جهش ۱۶۲ درصدی سود خالص

در مجموع بانک سینا از فعالیت در این دوره ۹ ماهه موفق به ثبت سود عملیاتی یک هزار و ۶۰۸ میلیاردتومانی شد که نسبت به دوره مشابه ۱۵۲ درصد افزایش را تجربه کرد؛ اما با کسر مالیات ۹ ماهه سال ۱۴۰۲ از سود عملیاتی، سود خالص ۳ فصل بهار، تابستان و پاییز "وسینا" به دست می‌آید که بر اساس این محاسبه صورت‌گرفته، این بانک توانسته است در پایان فصل پاییز سال ۱۴۰۲، بالغ بر یک هزار و ۴۸۸ میلیارد تومان سود خالص شناسایی کند که در مقایسه با ۹ ماهه سال گذشته حدود ۱۶۲ درصد افزایش داشته باشد. 

جهش ۱۶۲ درصدی سود خالص

"وسینا" در پایان آذرماه که دوره ۹ ماهه خود را سپری کرده است، موفق به ثبت ۲ هزار و ۶۵۲ میلیارد تومان سود انباشته شده است. با نگاهی دقیق‌تر به‌صورت وضعیت‌های مالی بانک سینا می‌توان دریافت که این بانک موفق به تحقق ۵۸۶ ریال سود خالص به‌ازای هر سهم شد. سود محقق شدة هر سهم در دوره مشابه سال گذشته، ۲۲۴ ریال بود.

در انتها در یک نمودار خلاصه شده، از صورت سود و زیان بانک سینا را ملاحظه می‌فرمایید؛

جهش ۱۶۲ درصدی سود خالص

اشتراک گذاری :
برچسب ها :
اخبار مرتبط
اختصاص تسهیلات خرید کالا از سوی بانک سینا به اعضای خانه سینما
در اختتامیه چهل‌ودومین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر اعلام شد؛

اختصاص تسهیلات خرید کالا از سوی بانک سینا به اعضای خانه سینما

ارسال نظر