بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۲۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۲
معرفی ۱۰۶ بسته سرمایه گذاری در سازمان منطقه آزاد اروند/ از سرمایه گذاران گردشگری حمایت می‌کنیم
مدیر توسعه گردشگری سازمان منطقه آزاد اروند گفت:باتوجه به تعریفی که ما در حوزه گردشگری داریم، حمایت‌های ما از فعالان و سرمایه گذاران گردشگری که در این حوزه و ظرفیت‌های معرفی شده ورود کنند، شامل تخصیص زمین، تسهیلات، صدور مجوز‌ها و حوزه تفویض‌ها خواهد بود.
کد خبر : ۲۷۸۶۲۲

امیرهوشنگ بابامرادی، مدیر توسعه گردشگری سازمان منطقه آزاد اروند در گفتگو با بورس نیوز، اظهار کرد: همان طور که شهر‌های آبادان و خرمشهر که جزئی از منطقه آزاد اروند هستند و یکی از ظرفیت‌های بالقوه گردشگری ایران در گذشته بودند. این شهر‌ها به واسطه جنگ تحمیلی آسیب‌های زیادی دیدند و متاسفانه به حوزه گردشگری آن‌ها توجه زیادی نشده است. در حال حاضر هدف ما این است که ظرفیت‌های گردشگری در آبادان و خرمشهر و منطقه آزاد اروند را به تمام هموطنان معرفی کنیم.

بابامرادی افزود: همان طور که منطقه آزاد اروند در نمایشگاه‌های سرمایه گذاری گذشته بسته‌های سرمایه گذاری خود را معرفی کرده در این نمایشگاه نیز بنا دارد میز تخصصی حوزه سرمایه گذاری را فعال کند و معاونت سرمایه گذاری ۱۰۶ بسته سرمایه گذاری معرفی خواهند کرد. بخشی از این بسته‌های سرمایه گذاری بسته‌های حمایتی در حوزه گردشگری است. 

مدیر توسعه گردشگری سازمان منطقه آزاد اروند با اشاره به حمایت از حوزه سرمایه گذاری گفت: باتوجه به تعریفی که ما در حوزه گردشگری داریم، حمایت‌های ما از فعالان و سرمایه گذاران گردشگری که در این حوزه و ظرفیت‌های معرفی شده ورود کنند، شامل تخصیص زمین، تسهیلات، صدور مجوز‌ها و حوزه تفویض‌ها خواهد بود.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر