بورس‌نیوز(بورس‌خبر)، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۰۲ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۵:۴۶
پیکر آیت‌الله رئیسی پیش‌از اذان مغرب پنج‌شنبه در حرم امام رضا (ع) به خاک سپرده می‌شود
معاون اجرایی رئیس‌جمهور گفت: پیش از اذان مغرب فردا (پنج‌شنبه، ۳ خرداد) پیکر پاک و مطهر حضرت آیت‌الله رئیسی در جوار مولا و مقتدای خودشان امام رضا (ع) به خاک سپرده می‌شود.
کد خبر : ۲۸۱۰۷۸
نویسنده :
مینا علیزاده


پیکر آیت‌الله رئیسی پیش‌از اذان مغرب پنج‌شنبه در حرم امام رضا (ع) به خاک سپرده می‌شود

 

به گزارش ایسنا، محسن منصوری در گفت‌وگوی تلویزیونی با قدردانی از مردم برای حضور گسترده در مراسم تشییع پیکر شهدای خدمت، گفت: از ساعاتی دیگر برنامه‌ها را با حضور هیات‌های عالی‌رتبه خارجی در سطح روسای جمهور، نخست‌وزیران، روسای مجلس، وزرای خارجه و هیات‌های سیاسی کشور‌های مختلف در سالن اجلاس سران آغاز می‌کنیم.

وی ادامه داد: حدود ۶۰ هیات عالی رتبه از کشور‌های مختلف اعلام آمادگی کردند و ان‌شاءالله میزبان آن‌ها هستیم. آن‌ها برای عرض تسلیت به رهبر معظم انقلاب و مسئولان کشور حضور پیدا کرده‌اند و این برنامه از ساعتی دیگر شروع می‌شود.

رئیس کمیته تشییع، گفت: از ابتدای صبح فردا (پنج‌شنبه، ۳ خرداد) به استان خراسان جنوبی رفته و برنامه‌ها از ۷:۳۰ صبح آغاز شده و ۸ صبح پیکر تشییع می‌شود.

منصوری اضافه کرد: علت انتخاب خراسان جنوبی به‌خاطر تعلق خاطر آیت‌الله رئیسی به این استان است و این‌که ایشان نماینده خبرگان این حوزه بوده و توجه خاص به استان خراسان جنوبی و شهرستان بیرجند به دلیل محرومیت‌ها در آن منطقه و مردم متدین و انقلابی داشتند.

وی ادامه داد: بعد از سفر بیرجند، پیش‌از ظهر فردا (پنج‌شنبه، ۳ خرداد) به سمت مشهد مقدس حرکت کرده و بعد از اقامه نماز ظهر و عصر از میدان ۱۵ خرداد مشهد به سمت حرم مطهر امام رضا (ع) مراسم استقبال از کاروان شهدا و شهید رئیسی آغاز می‌شود و به سمت حرم حرکت می‌کنیم. یکی دو برنامه هم در حرم مطهر امام رضا (ع) داریم.

منصوری گفت: ان‌شاءالله پیش از اذان مغرب فردا (پنج‌شنبه، ۳ خرداد) پیکر پاک و مطهر حضرت آیت‌الله رئیسی در جوار مولا و مقتدای خودشان امام رضا (ع) به خاک سپرده می‌شود.

وی در پایان بیان کرد: طبیعتا برنامه خاکسپاری شهدای دیگر در شهرستان‌ها و استان‌ها، متفاوت خواهد بود.

منبع: ایسنا

 

اشتراک گذاری :
ارسال نظر