بورس‌نیوز(بورس‌خبر)، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۰۶ تير ۱۴۰۳ - ۱۷:۲۷
عبور
شرکت پتروشیمی فن آوران در مقایسه با ماه گذشته با رشد ۲۲ درصدی و در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته با افزایش ۷۶ درصدی همراه بود.
کد خبر : ۲۸۲۴۲۹
نویسنده :
امیرمحمد آبیار
عبور
 
 
شرکت پتروشیمی فن آوران با سرمایه ثبت شده ۳ هزار و ۹۵ میلیاردتومانی و ارزش بازار ۱۳ هزار و ۷۱۰ میلیاردتومانی، در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به خردادماه سال جاری نشان داد که اهداف تازه‌ای را نشانه گرفته است.
 
عبور
 
میزان درآمدی که شرکت پتروشیمی فن آوران در سومین ماه از سال جاری به سهام‌داران خود اعلام کرد مربوط به فروش محصولات تولیدی خود در بازار داخلی و خارجی بود، این شرکت پتروشیمی از فروش محصولات خود، به درآمد یک هزار و ۱۶۸ میلیاردتومانی دست پیدا کرد. این شرکت در مقایسه با ماه گذشته با رشد ۲۲ درصدی و در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته با افزایش ۷۶ درصدی همراه بود. درآمد تجمیعی این شرکت نیز رشد ۱۳ درصدی در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته داشته و به سطح ۲ هزار و ۷۷۷ میلیاردتومانی رسیده است.
 
 
عبور
 
بیشترین درآمدزایی که شرکت پتروشیمی فن آوران از فروش محصولات خود در این دوره ماهانه شناسایی کرد مربوط به «متانول صادراتی» با ۷۹۲ میلیارد تومان بود؛ درآمدی که "شفن" از فروش این محصول در خردادماه به دست آورد برابر با ۶۸ درصد از درآمد ماهانه بود. پس از «متانول صادراتی»، پرفروش‌ترین محصول این شرکت «اسید استیک (داخلی)» بود که ۲۰۲ میلیارد تومان کسب درآمد داشته است. همچنین شرکت پتروشیمی فن آوران در ماه جاری از «متانول داخلی، اسید استیک صادراتی، منو اکسید کربن و محصولات فرعی» هم کسب درآمد کرد.
 
عبور
 
پایان مطلب
اشتراک گذاری :
برچسب ها :
اخبار مرتبط
درآمد ماهانه
نسبت به دوره مشابه سال گذشته؛

درآمد ماهانه "شفن" ۱۴۲ درصد رشد کرد!

جهش ۷۱ درصدی درآمدهای
شرکت پتروشیمی فن آوران چگونه بود؟

جهش ۷۱ درصدی درآمدهای "شفن" در آبان ماه!

جهش ۷۷ درصدی درآمد‌های پتروشیمی فن آوران؛

"شفن" در سال جاری به رکورد رسید!

ارسال نظر
خبرنامه
برای دریافت خبرنامه بورس نیوز ایمیل خود را وارد نمایید:
نظرسنجی
به نظر شما دولت چهاردهم باید کدام یک از موارد زیر را در اولویت کاری خود قرار دهد.