بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
پنجشنبه ۲۶ اسفند ۱۳۸۹ - ۱۶:۳۲
کد خبر : ۴۵۴۹۹
به گزارش جهان چندي پيش زمزمه استيضاح مسعود ميركاظمي وزير نفت در مجلس شوراي اسلامي شنيده و مقرر شد تا اين استيضاح در سال ۱۳۹۰ در مجلس شوراي اسلامي مطرح و در دستور كار قرار گيرد. 

خبرنگار ما در پيگيري اين استيضاح متوجه شد كه اگر چه اين موضوع در مجلس پيگيري مي شود اما پشت پرده استيضاح اين وزير برخي از مسئولين دولتي هستند.يكي از نمايندگان مجلس در اين رابطه به خبرنگار ما گفت: مسئولين دولتي از عملكرد وزير نفت راضي نيستند و مي خواهند كه اين وزير را عزل كنند اما به اين نتيجه رسيدند كه عزل اين وزير با استيضاح در مجلس انجام شود.

وي با بيان اينكه مسئولين دولتي از اين استيضاح چند هدف را تعقيب مي كنند، گفت: يكي از اهداف آنها اينست كه با استيضاح وزير نفت، عطش استيضاح وزرا در مجلس كاهش يابد و از اين به بعد وزيري در زير تيغ استيضاح قرار نگيرد و ديگر وزرا در حاشيه امن قرار گيرند. همچنين مسئوليت بركناري و عزل وزير نفت به عهده مجلس باشد نه دولت.

معاون پارلماني يكي از وزارتخانه ها نیز در گفت و گو با خبرنگار ما با تائيد اين خبر گفت: استيضاح وزير نفت در مجلس بيشتر از سوي برخي از مسئولين دولتي مطرح و پيگيري مي شود.اين مقام دولتي گفت: ظاهرا از عملكرد وزير نفت راضي نيستند و مي خواهند تا اين وزير از دولت كنار برود.
اشتراک گذاری :
ارسال نظر