بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
جمعه ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۱ - ۲۰:۵۰
کد خبر : ۶۶۵۸۷
ایرنا: سخنگوی گروه صنعتی كرمان خودرو از عرضه خودروی جدید این شركت از چند روز آینده در بازار خبر داد. 

مجذوبی در حاشیه رونمایی از خودروی وولكس گریت‌وال در جمع خبرنگاران گفت: این خودرو در چهار تیپ و در سطح قیمتی ٢٥ تا ٣٠ میلیون تومان از چند روز آینده به بازار عرضه می شود كه البته ادامه تولید این خودرو تنها در دو تیپ صورت خواهد گرفت. 

وی برنامه امسال تولید این خودرو را هشت هزار دستگاه عنوان كرد و گفت: تاكنون ٢٤٠ دستگاه از آن تولید شده كه آماده فروش به صورت نقدی است. 

سخنگوی گروه صنعتی كرمان‌خودرو‏ افزود: از اسفند سال ٨٩ اقدام به شناسایی كمپانی‌های صاحب نام در دنیا كردیم كه امكان همكاری با ایران را داشتند و بر اساس بررسی‌های صورت گرفته‏، گریت‌وال انتخاب شد.

به گفته وی، این درحالی است كه از اواخر سال گذشته‏ كار تولید آزمایشی خودروهای وولكس С30 آغاز شد. 

وی با تاكید بر اینكه وولكس توانسته استاندارد یورو چهار را در ایران پشت سر بگذارد، تصریح كرد: گریت وال یكی از پنج شركت صاحب‌نام خودروساز در چین است كه محصولاتش در بسیاری از بازارهای دنیا از جمله استرالیا و اروپا طرفداران بسیاری دارد. 

مجذوبی همچنین با یادآوری پایان همكاری ایران با هیوندا گفت: دو خودروی ورنا و آوانته دیگر در ایران تولید نمی‌شود‏ اما مطابق با توافقات صورت گرفته، تامین قطعه و ارائه خدمات پس از فروش این خودروها تا 10 سال بعد از تولید و عرضه آخرین خودرویی كه به بازار عرضه شده است، ادامه خواهد یافت.
اشتراک گذاری :
ارسال نظر