بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۰۹ خرداد ۱۳۹۱ - ۲۲:۰۳
کد خبر : ۶۷۵۳۹
به نقل از همايون دارابي كارگزار بورس در گفتگو با باشگاه خبرنگاران با بيان اين مطلب كه شاخص صنعت با 43.5 به عدد 21 هزار و 249 واحد به ثبت رسيد افزود: نمادهاي مديريت پروژه هاي نيروگاهي 17.67، مخابرات 9.56 و سرمايه گذاري غدير با 7.5 واحد بيشترين تاثير را در افت شاخص داشت.
ويي تصريح كرد: در جريان معاملات امروز 160 ميليون و 106 هزار سهم و حق تقدم به ارزش 66 ميليارد و 276 ميليون تومان در 16 هزار و 43 نوبت مورد خريد و فروش قرار گرفت.
اين كارگزار اظهار داشت: نمادهاي سيمان پارس خوزستان، پارس خزر و همچنين قند مرودشت و گروه ملي بهترين صف هاي خريد و فروش را به خود اختصاص داد.
دارابي يادآور شد: سيمان فارس خوزستان 13 ميليون و 441 هزار، صنايع لاستيكي سهند 5 ميليون و 932 هزار و مديريت پروژه هاي نيروگاهي 5 ميليون و 485 هزار سهم بيشترين حجم معاملاتي را در تالار شيشه اي شاهد بود.
وي بازگشايي سايپا ديزل، آرتاويل تاير، پتروشيمي شازند، نيرو محركه و توقف كارخانه آلومينيوم را از اتفاقات بورس تهران ياد كرد.
دارابي با بيان اينكه بازار تهران تحت تاثير تحولات اخير سياسي و اقتصادي كشور قرار گرفته است خاطرنشان كرد: مذاكرات 1+5،‌ برگزاري جلسات دادگاهي و تغييرات ناگهاني قيمت ها سبب شده كه سهامداران با علاقه وارد بازار نشوند.
اشتراک گذاری :
ارسال نظر