بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۰۱ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۹:۳۹
کد خبر : ۸۶۸۱۶
هیئت منصفه مطبوعات، مهرداد بذرپاش و کاوه اشتهاردی مدیران مسئول سابق روزنامه‌های وطن امروز و ایران را از اتهامات وارده در شکایت منتسب به هاشمی رفسنجانی تبرئه کرد.

به گزارش فارس، نشست اعضای هیئت منصفه مطبوعات برای بررسی اتهامات وارده به مهرداد بذرپاش و کاوه اشتهاردی مدیران مسئول سابق روزنامه‌های وطن امروز و ایران، پیش از ظهر امروز برگزار شد. دادگاه این دو نفر حدود یک سال پیش هم تشکیل شده بود و امروز مجداً پس از تکمیل پرونده و تحقیقات، دادگاه دیگری در شعبه ۱۰۷۶ دادگستری کل استان تهران به ریاست قاضی سیامک مدیر خراسانی تشکیل شد.

در این جلسه پس از ارائه کیفرخواست توسط قطبی نماینده دادستان و مدعی‌العموم، اشتهاردی دفاعیاتی را در شکل و نیز ماهیت این پرونده بیان کرد. وی با تاکید بر اینکه بر اساس محتویات پرونده این شکایت از مبنا با ایراد روبروست، افزود: باید مشخص شود اصولا چه کسی از ما شکایت کرده است؟ آقای هاشمی رفسنجانی؟‌خانواده ایشان؟ برادر یا فرزند ایشان؟‌دفتر ایشان یا مجمع تشخیص مصلحت نظام.

مدیر مسئول سابق روزنامه ایران با توجه به این ایرادات شکلی و همچنین دفاعیاتی که در جلسه قبل دادگاه و مراحل بازپرسی بیان کرد، هرگونه اتهام نشر اکاذیب و تشویش اذهان عمومی علیه آقای هاشمی رفسنجانی را مردود دانست و خواستار برائت خود شد. گفتنی است، هیئت منصفه مطبوعات پس از این جلسه وارد شور شد و اشتهاردی و بذرپاش را در این پرونده مجرم تشخیص نداد. بذرپاش در حال حاضر نماینده مردم تهران در مجلس و اشتهاردی معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی است.
اشتراک گذاری :
ارسال نظر