بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۰۴ آبان ۱۳۸۹ - ۱۰:۰۵
کد خبر : ۳۸۲۱۹

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: از سال 84 به بعد بیشترین مجوز نشریه صادر شده است و اگر قبلا فقط در 5 استان نشریه و روزنامه داشتیم امروز در 25 استان روزنامه داریم.

به گزارش مهر، هفدهمین جشنواره و نمایشگاه بین المللی مطبوعات و خبرگزاری ها  با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و معاون مطبوعاتی وی در محل مصلای امام خمینی(ره) تهران افتتاح شد.

در این مراسم  سید محمد حسینی درباره دلیل حضور نیافتن رئیس جمهور در مراسم افتتاحیه نمایشگاه مطبوعات گفت: تا ساعت 14 برنامه این بود که آقای دکتر احمدی نژاد در مراسم حضور داشته باشند و حتی تیم ایشان هم آمده بود و در مصلا مستقر شده بود اما به دلیل برنامه ای که برای وی پیش آمد (دیدار با هیئتی از بولیوی) حضور رئیس جمهور در نمایشگاه میسر نشد.

وی در عین حال به بی نظمی روز اول نمایشگاه اشاره ای کرد و گفت: البته نمایشگاه هم آن گونه که ما می خواستیم و انتظار داشتیم مهیا نبود؛ وقتی حرف از نمایشگاه می زنیم باید از همان روز اول همه چیز مهیا باشد.

البته گفتنی است روزنامه ارمان به نقل از واحد مرکزی خبر نوشت:

وزیر ارشاد گفت: آماده نبودن همه غرفه های نمایشگاه بین المللی مطبوعات و خبرگزاری ها ، علت حضور نیافتن رئیس جمهور در‌ مراسم‌آغاز آن بود.
سیدمحمد‌حسینی در مراسم آغاز هفدهمین نمایشگاه بین المللی مطبوعات و خبرگزاری ها خطاب به شرکت کنندگان در این نمایشگاه و نمایشگاه های دیگر گفت: غرفه ها باید از روز نخست نمایشگاه آماده باشد .
وزیر ارشاد افزود: اگر نمی توانید، بیان کنید چون علاقه مندان دیگری هم هستند تا در نمایشگاه ها شرکت کنند .

اشتراک گذاری :
ارسال نظر