بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۱۷ مهر ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۸
امروز «وبملت»، «وتجارت» و «وبصادر» پربیننده‌ترین نماد‌های بورسی بودند.
کد خبر : ۱۹۷۹۳۷

پایان کار شاخص بورس تهران با اصلاح ۱۴۲۰ واحدی

به گزارش بورس نیوز، شاخص بورس تهران امروز با اصلاح ۱۴۲۰ واحدی به کار خود پایان داد و عدد ۳۱۳ هزار و ۴۸ واحد را ثبت کرد.
شاخص هم وزن نیز به رقم ۹۱ هزار و ۳۰۰ واحد رسید.
شاخص بازار در کانال ۲۲۶ هزار واحدی باقی ماند و شاخص بازار دوم نیز عدد ۶۴۲ هزار واحد را ثبت کرد.
امروز آیفکس نیز عدد ۴۰۷۵ واحد را نمایش داد.

همچنین، امروز با دست به دست شدن ۳ میلیارد و ۸۱۶ میلیون سهم و اوراق بهادار طی ۳۸۳ هزار نوبت دادوستد، ارزش معاملات به بیش از ۱۶۰۰ میلیارد تومان رسید.

در معاملات امروز نماد‌های «فخاس»، «شبریز» و «کگل» به ترتیب با ۱۶۱، ۱۴۹ و ۱۴۳ واحد افزایش بیشترین تاثیر مثبت و در مقابل نماد‌های «وبملت»، «خودرو» و «رمپنا» به ترتیب با ۱۴۶، ۱۴۴و ۱۴۲ واحد کاهش بیشترین تاثیر منفی بر شاخص را ثبت کردند. همچنین امروز «وبملت»، «وتجارت» و «وبصادر» پربیننده‌ترین نماد‌های بورسی بودند. از سوی دیگر در پایان داد و ستد امروز بورس تهران، بانک برترین گروه صنعت بود و خودرو و صنایع شیمیایی به ترتیب جایگاه دوم و سوم را به خود اختصاص دادند.

به گزارش سنا، افزایش قیمت سهام در ساعات پایانی آخرین روز کاری هفته نشانه تقویت تقاضا در بورس تهران بود. به گفته کارشناسان بازار سرمایه در حال حاضر سیگنال‌های منفی برای بورس تهران متصور نیست و ذخیره سود، رفتار هیجانی و اصلاح ذاتی شاخص پس از رشد‌های سریع مهمترین دلایل کاهش نماگر بورس تهران در چند روز گذشته محسوب می‌شوند و روند شاخص در ساعات پایانی معاملات امروز بورس تهران حاکی از آغاز موج جدید صعود دماسنج اقتصاد در روز‌های آتی است.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر