بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۲۸ مهر ۱۳۹۸ - ۰۸:۵۰
رشد فروش و سودآوری "ویتانا" از فِرهای این شرکت درآمد؛

کسب سود ۳۲۷ میلیارد ریالی در دوره ۹ ماهه

مقادیر فروش شرکت نسبت به دوره مشابه سال قبل کاهش ۱۰ درصدی را نشان می‌دهد و این موضوع در کنار افزایش سنگین هزینه‌های تبلیغاتی شرکت نمی‌تواند نکته مثتی برای مدیران آن تلقی شود.
کد خبر : ۱۹۸۴۶۸

به گزارش واحد تحقیق و مطالعات بورس نیوز، شرکت ویتانا در دوره ۹ ماهه منتهی به پایان شهریورماه سال جاری موفق به کسب سود خالص ۳۷۲ میلیارد و ۴۱۲ میلیون ریالی شده که این سود از محل فروش بیش از ۱۴ هزار تن بیسکویت در بازار‌های داخلی و صادراتی و به ارزش ۲ هزار و ۶۹ میلیارد ریال محقق شده است.

رشد فروش و سودآوری ویتانا در سه ماهه سوم سال مالی شرکتکسب سود ۳۲۷ میلیارد ریالی در دوره ۹ ماهه

سودآوری شرکت نسبت به دوره مشابه پارسال افزایش بیش از ۱۲۰ درصدی را نشان می‌دهد. همچنین درآمد‌های عملیاتی کسب شده در این دوره نسبت به ۹ ماهه سال قبل افزایش ۳۵ درصدی را نشان می‌دهد.

نرخ فروش متوسط هر تن بیسکویت در این دوره به ۱۴۷ میلیون و ۱۷۰ هزارریال رسیده است. آخرین نرخ فروش ماهیانه شرکت براساس گزارش‌های ماهیانه شرکت معادل ۱۶۲ میلیون ریال بوده است.

مقادیر فروش شرکت نسبت به دوره مشابه سال قبل کاهش ۱۰ درصدی را نشان می‌دهد و این موضوع در کنار افزایش سنگین هزینه‌های تبلیغاتی شرکت نمی‌تواند نکته مثبتی برای مدیران آن تلقی شود.

در جدول روند کسب درآمد عملیاتی، سود عملیاتی و سود خالص شرکت در سه فصل گذشته به طور مقایسه‌ای ارائه شده است.

رشد فروش و سودآوری ویتانا در سه ماهه سوم سال مالی شرکتکسب سود ۳۲۷ میلیارد ریالی در دوره ۹ ماهه

همانطور که در جدول نیز مشخص است روند فروش شرکت پس از افت شدید در سه ماهه دوم سال مالی مجددا در سه سه ماهه سوم افزایش داشته و سود عملیاتی مشابه سه ماهه اول در سه ماهه سوم محقق شده، همچنین حاشیه سود خالص شرکت در سه فصضل گذشته روند کاهشی داشته است.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
صورت‌های مالی میان‌دوره‌ای تلفیقی ۶ ماهه نشان داد؛

سود ۳۹۵ریالی هر سهم «غویتا»

مدیر صادرات «غویتا» خبر داد:

حضور مادر در قاره سیاه

دمای فِرهای این بیسکوئیت‌ساز اندازه‌گیری شد؛

افزایش محسوس نرخ این بیسکوئیت‌فروش

ارسال نظر