بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
پنجشنبه ۲۳ آبان ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۲
رئیس کمیسیون ویژه حمایت از تولید ملی مجلس گفت:

امنیت سرمایه‌گذاری و مبارزه با فساد لازم و ملزوم یکدیگر

رئیس کمیسیون ویژه حمایت از تولید ملی مجلس گفت: حفظ امنیت سرمایه‌گذاری در گرو مبارزه با فساد است و امنیت سرمایه‌گذاری و مبارزه با فساد لازم و ملزوم یکدیگرند، سرمایه‌گذار باید بداند در صورتی که براساس قانون فعالیت کند، حمایت شده و اگر کار خلافی انجام دهد با او برخورد خواهد شد.
کد خبر : ۲۰۰۳۲۹

امنیت سرمایه‌گذاری و مبارزه با فساد لازم و ملزوم یکدیگر

به گزارش بورس نیوز، حمیدرضا فولادگر در تشریح نشست کمیسیون متبوعش با رئیس قوه قضاییه، اظهار کرد: کمیسیون از مواضع آقای رئیسی مبنی بر مبارزه با فساد و کار‌های موثری که در این مدت برای تحقق این مساله صورت گرفته، حمایت کرد.

وی افزود: حفظ امنیت سرمایه‌گذاری در گرو مبارزه با فساد است و امنیت سرمایه‌گذاری و مبارزه با فساد لازم و ملزوم یکدیگرند، سرمایه‌گذار باید بداند در صورتی که براساس قانون فعالیت کند، حمایت شده و اگر کار خلافی انجام دهد با او برخورد خواهد شد.

نماینده مردم اصفهان در خانه ملت ادامه داد: مبارزه با فساد نباید موجب رکود در تولید یا تعطیلی واحد‌های تولیدی شود. برنامه آقای رئیسی نیز در مبارزه با فساد رونق تولید و جلوگیری از تعطیلی واحد‌های تولیدی است در واقع اگر مدیر کارخانه یا واحد تولیدی به دلیل فساد اقتصادی محکوم شده، نباید واحد تولیدی وابسته به فرد، لطمه ببیند بلکه باید با سرپرست اداره شود.

رئیس کمیسیون ویژه حمایت از تولید ملی و نظارت بر اجرای اصل ۴۴ قانون اساسی خاطرنشان کرد: مشکلات ایجاد شده برای واحد‌های تولیدی به دلیل بدهی‌های بانکی، مالیاتی، بیمه‌ای و... نباید موجب تعطیلی واحد‌های تولیدی شود.

وی بیان کرد: رئیس قوه قضاییه بر بهبود فضای کسب و کار تاکید کرده و خواستار رونق تولید شد.

فولادگر گفت: مقرر شد؛ مشکلات واحد‌های تولیدی به دلیل موانع مالی یا فساد اقتصادی از طریق رابط پارلمانی قوه قضاییه و ریاست دفتر آقای رئیسی و موضوعاتی مانند محیط کسب و کار، تولید، واگذاری‌ها و... از طریق مشاور اقتصادی ایشان دنبال و ارتباطات کمیسیون ویژه حمایت از تولید ملی با قوه قضاییه مستمر باشد.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
شاخص امنیت سرمایه‌گذاری استان‌ها؛

امن‌ترین شهر ایران کدام است؟

رئیس کمیسیون ویژه حمایت از تولید ملی مجلس:

اقتصاد را نباید وابسته به توافقات بین‌المللی کنیم

رئیس کمیسیون ویژه حمایت از تولید ملی و نظارت بر اجرای اصل ۴۴ قانون اساسی:

انتقاد به واردات تایرهای بی‌کیفیت

ارسال نظر