بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۲۸ آبان ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۷
وزیر راه و شهرسازی خبر داد؛

ثبت نام ۱۵ هزار نفر در طرح ملی مسکن

وزیر راه و شهرسازی گفت: در سه استان اولی که ثبت نام طرح از آنجا شروع شد تا به امروز ۱۵ هزار نفر ثبت نام کردند و در حال حاضر باید مدارک متقاضیان کنترل شود تا برای مراحل بعدی و تکمیل فرآیند پرونده دعوت شوند.
کد خبر : ۲۰۰۷۰۷

ثبت نام ۱۵ هزار نفر در طرح ملی مسکن

به گزارش بورس نیوز، محمد اسلامی درباره ثبت نام طرح ملی مسکن اظهار کرد: در مرحله اول آغاز ثبت نام طرح ملی مسکن با ۱۸۰ هزار واحد مسکونی شروع کردیم و مرحله به مرحله ثبت نام سه استان، در حال اجراست.

وی افزود: در برخی شهر‌ها و استان‌ها مانند سنندج و قم سامانه به سرعت پر شد و اکنون در پی این هستیم تا دوباره زمین برای ادامه ثبت نام پیش‌بینی کنیم.

وزیر راه و شهرسازی ادامه داد: در سه استان اولی که ثبت نام طرح از آنجا شروع شد تا به امروز ۱۵ هزار نفر ثبت نام کردند و در حال حاضر باید مدارک متقاضیان کنترل شود تا برای مراحل بعدی و تکمیل فرآیند پرونده دعوت شوند.

اسلامی خاطرنشان کرد: به صورت گروهی و یا فردی می‌توانیم زمین را در اختیار متقاضیان قرار دهیم تا خودشان با هماهنگی سازمان نظام مهندسی کار را جلو ببرند.

وزیر راه و شهرسازی گفت: امیدواریم وزارت راه طبق برنامه تا آخر آذر بتواند واجدان شرایط در تمام استان‌ها را نام نویسی کند.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
ارسال نظر