بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۲۰ آذر ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۴
مدیرعامل شرکت بیمه دی عنوان کرد: 

مطالبات ۲۵۰۰ میلیارد تومانی این بیمه گر

صنعت بیمه را می‌توان پوشش دهنده ریسک جامعه و یکی از مبنای توسعه یافتگی شرکت‌ها عنوان کرد. محور‌های این صنعت، جان، مال و مسئولیت بوده که همواره در جوامع پیشرفته و در حال پیشرفت مطرح است.
کد خبر : ۲۰۲۸۸۶
 
مطالبات ۲۵۰۰ میلیارد تومانی این بیمه گر
 
به گزارش بورس نیوز، محمدرضا کشاورز مدیرعامل شرکت بیمه دی در نشست خبری این مجموعه اظهار داشت:" بیمه گر"باید "بیمه گری" انجام دهد، این به معنی آن است که از زمان شروع قرارداد در حوزه درمان، باید سامانه‌ای در بستر الکترونیکی برای ارائه خدمت؛ تیمی منسجم و قوی در جهت آنالیز و ارزیابی و قرارداد با مراجع درمانی فراهم کند که تمامی این امور توسط بیمه دی انجام شده است.

وی در خصوص نارضایتی‌های مطرح شده گفت: اگر نارضایتی از جنس ارائه خدمت و کار بیمه گری وجود داشته باشد، تمامی انتقاد‌ها پذیرفته و اصلاح خواهد شد، اما اگر موضوعی را مورد قضاوت قرار دادیم باید به صورت کلی و تمام ابعاد و جوانب آن بررسی شود. 

کشاورز افزود: سرانه هر نفر طبق قرارداد سال ۹۶، تقریبا ۹۹ هزارتومان، سال ۹۷، ۱۴۵ هزار تومان و قراداد سال ۹۸، ۱۶۷ هزار تومان بوده است.

مدیرعامل شرکت بیمه دی به موضوع مطالبات این شرکت اشاره کرد و اظهار داشت:شرکت بیمه دی به عنوان بیمه گر تلاش کرده که حق بیمه خود را مطالبه کند و بیمه گذار ملزم به پرداخت حق بیمه خواهد بود. لازم به ذکر است پیگیری‌هایی در قالب ظرفیت‌های موجود در جهت وصول حق بیمه انجام شده است. 

وی میزان طلب شرکت را مبلغ ۲۵۰۰ میلیارد تومان عنوان کرد و گفت: نکته جالب اینجاست که شرکتی با این میزان طلب، هنوز در حال ارائه خدمات است. 
 
 
مطالبات ۲۵۰۰ میلیارد تومانی این بیمه گر

مدیرعامل شرکت بیمه دی با اشاره به شرایط اقتصادی کشور اظهار داشت: مشکل تامین منابع وجود دارد که در جهت وصول مطالبات شرکت و دریافت حق بیمه، سه روش به دولت و بیمه گذار پیشنهاد شده است: ۱ – دریافت وجه نقد ۲- اسناد خزانه اوراق مشارکت ۳- سهامی که دولت در رابطه با شرکت‌های دولتی داره واگذار می‌کنه به بخش خصوصی.

وی ادامه داد: روشی مطلوب است که قابلیت نقد شوندگی بیشتری داشته باشد. موضوع ملک به شکلی است که در فروش و مزایده ممکن است ایجاد مشکل کند و راهی مناسب برای دریافت مطالبات نیست. در خصوص اسناد خزانه نیز نامه مکتوب ارسال و در حال پیگیری است. 

کشاورز اضافه کرد: قرارداد سال ۹۶، ۲۰۰۰ میلیارد تومان، سال ۹۷، در قراردادی ۱۳ ماهه به مبلغ ۳۲۰۰ میلیارد تومان و در سال ۹۸ نیز به همان صورت ۱۳ ماهه به مبلغ ۳۵۰۰ میلیارد تومان بوده است. 
وی در پایان گفت: در گزارشات اعلام شده به بورس سقف سود حداقل ۲۰۰ میلیارد تومان پیش بینی می‌شود.
اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
میلیارد ریال بیمه‌نامه توسط این بیمه‌ای صادر شد؛

۴هزار میلیارد تومان حق بیمه صادرشده "ودی"

گام‌های صنعت بیمه در مسیر رشد؛

شرکت‌های بیمه در کانون توجه

در پی شایعات منتشر شده این بیمه ای؛

افزایش سرمایه "ودی" در کار نیست

سود خالص شرکت به ۱.۷۹۲میلیارد ریال رسید؛

رشد محسوس سودآوری "ودی"

ارسال نظر