بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۱۴ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۵
آیا از محل مازاد تجدید ارزیابی‌ها تحقق پیدا می‌کند؛

امید سهامداران به افزایش‌سرمایه "دی"

در بخش تسهیلات، مبلغ تسهیلات اعطایی غیر دولتی بدون تغییر خاصی نسبت به اول سال به ۷۴ هزار و ۷۲۷ میلیارد ریال رسیده است.
کد خبر : ۲۰۸۴۹۳

امید سهامداران به افزایش سرمایه از محل مازاد تجدید ارزیابی

به گزارش واحد تحقیق و مطالعات بورس نیوز، بانک دی در دوره ۹ماهه سال جاری و بر اساس صورت‌های مالی حسابرسی نشده منتهی به پایان آذر ماه سال جاری، همچنان با روند کسب زیان بوده که زیان خالص محقق شده این بانک در این دوره با کاهش ۳ درصدی نسبت به مدت مشابه سال گذشته به ۳۶ هزار و ۹۳۶ میلیارد ریال رسیده است.

در بررسی صورت‌های مالی سه ماهه‌های گذشته شاهد روند تقریبا ثابت زیاندهی این بانک هستیم. زیان خالص سه ماهه اول، دوم و سوم سال جاری به ترتیب معادل ۱۲.۵۶۰، ۱۲.۶۷۳ و ۱۱.۷۰۳ میلیارد ریال بوده است.

برپایه این گزارش، همان‌گونه که مشاهده می‌شود در سه ماهه سوم زیان خالص شرکت در مقایسه با سه ماهه پیش از آن کاهش در حدود ۸ درصدی را نشان می‌دهد.

با توجه به زیان محقق شده در این دوره، جمع مبلغ زیان انباشته شرکت به بیش از ۱۱۹ هزار و ۳۳۰ میلیارد ریال رسیده و با توجه به سرمایه ۶.۴۰۰ میلیارد ریالی این شرکت، زیان انباشته به بیش از ۱۸.۶ برابر سرمایه ثبت شده رسیده است.

لازم به ذکر است که در ترازنامه این بانک شاهد افزایش ۱۰درصدی سپرده‌های سرمایه‌گذاری مدت‌دار هستیم و بر اساس ترازنامه منتهی به پایان آذرماه سال جاری جمع سپرده‌های مدت‌دار نزد این بانک به ۲۵۷ هزار و ۵۹۰ میلیارد ریال رسیده است.

همچنین در بخش تسهیلات، مبلغ تسهیلات اعطایی غیر دولتی بدون تغییر خاصی نسبت به اول سال به ۷۴ هزار و ۷۲۷ میلیارد ریال رسیده است.

بر اساس گزارش عملکرد دی ماه این بانک، مبلغ کل سود تسهیلات اعطایی معادل ۹۳۸ میلیارد ریال بوده و جمع تجمیعی این بخش از درآمد‌های بانک در دوره ۱۰ ماهه به بیش از ۸.۲۶۶ میلیارد ریال رسیده است.

امید سهامداران به افزایش سرمایه از محل مازاد تجدید ارزیابی

همچنین در بخش سود پرداختی بابت سپرده‌های نزد این بانک، در دی ماه مبلغ ۴.۸۸۷ میلیارد ریال ثبت و شناسایی شده و به این ترتیب جمع تجمیعی این بخش از هزینه‌های شرکت تا پایان دی ماه به بیش از ۴۴ هزار و ۱۴۳ میلیارد ریال رسیده است.

اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
اخبار مرتبط
به دنبال برگزاری مزایده اتفاق می افتد؛

"دی" فروش املاک را آگهی کرد

مدیرعامل اسبق بانک صادرات در گفت‌وگو با بورس‌نیوز تاکیدکرد:

بانک‌های یک سِنتی

افزایش سرمایه ۵۵ درصدی از محل سود انباشته تصویب شد؛

مهر تایید حسابرس "سهگمت"

ارسال نظر
نظرات بینندگان
عبدالله
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۰۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۰:۲۶
اخرش