بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
پنجشنبه ۲۴ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۰
مدیرعامل مرکز طراحی اسپیرال در گفت‌وگو با بورس‌نیوز مطرح کرد:

" برداشت اولیه"، قضاوتی براساس درک کاربر

برخی افراد با برداشت و بررسی اولیه در برخورد با یک وب سایت مخالف هستند، اما این امر بسیار مهم تلقی می‌شود چرا که میزان جدیت یک سایت را می‌توان به راحتی درک و قضاوت کرد.
کد خبر : ۲۰۹۶۵۲
 
حامد بیدی مدیرعامل و موسس مرکز طراحی اسپیرال در ارزیابی مرحله داوری دوازدهمین جشنواره وب و موبایل ایران به بورس نیوز گفت:مرحله داوری بسیار تخصصی است.

وی ادامه داد: تیمی از افراد با تجربه با نگاهی تخصصی به مرور سایت‌ها پرداخته و در واقع "داوری" یک "فیلتر کیفی" برای سایت‌های منتخب رای عمومی و مردمی بوده تا چند گزینه مطلوب از لحاظ کیفیت انتخاب و در مرحله‌ی بعدی با قرار گرفتن در اختیار عموم برنده نهایی مشخص شود.

داور دوازدهمین جشنواره وب و موبایل ایران در خصوص معیار‌های داوری خاطر نشان کرد: برخی معیار‌ها از سوی جشنواره اعلام شده و داوران در یک خرد جمعی و براساس تجربه به بررسی خواهند پرداخت اما؛ نکته‌ای حائز اهمیت خواهد بود.

بیدی تصریح کرد: این نکته، برداشت اولیه (first impression) یک سایت است که با یک بررسی ابتدایی می‌توان میزان جدیت آن را درک کرد.
 

وی اضافه کرد: برخی افراد به این امر خرده می‌گیرند، اما باید این را در نظر داشت که شخص کاربر نیز به همین شکل از ابتدا به ارزیابی یک سایت می‌پردازد.

مدیرعامل و موسس مرکز طراحی اسپیرال محتوا را دیگر نکته مهم انتخاب دانست و گفت: برنامه ریزی برای تولید محتوایی ارزشمند نیز از نکات انتخابی یک وب سایت خواهد بود.
اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
مدیر "آی‌چیز‌ها" در گفت‌وگو با بورس‌نیوز مطرح کرد:

"داوری" فرآیندی هویت دار و چالش برانگیز

بینانگذار آواگیمز در گفت‌وگو با بورس‌نیوز مطرح کرد: 

همگامی "محتوی" و " تجربه" نکته مهم داوری

بنیانگذار همیار وردپرس درگفت‌وگو با بورس‌نیوز مطرح کرد:

"پویایی" مهم‌ترین پارامتر انتخاب شدن

گزارش بورس نیوز از دوازدهمین جشنواره وب و موبایل ایران:

مراسم اختتامیه ۲۴ و ۲۵ بهمن ۹۸ در تهران برگزار می‌شود

ارسال نظر