بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۰
ساعت پنج‌ونیم عصر امروز نیم‌نگاهی دارد به چالشی به نام OMS و TSE که سهامداران را کلافه می‌کنند و این وسط حقوقی‌ها که از آب گل‌آلود ماهی می‌گیرند.
کد خبر : ۲۱۷۷۰۱

حرکت پشت‌آمبولانسی حقوقی‌هاحقوقی‌ها سور زدندسهامداران پنجره به پنجره شدندروغن‌فروش، قیر فروش شدرب‌فروش بی‌رنگ و رو

به گزارش بورس‌نیوز، سخنگوی راه‌پله‌ها خبر آورده که OMS‌ها و اهالی فناوری پای آش شوری نشسته‌اند که حتی با کشک و سرکه هم نمی‌شود آن را مزه‌مزه کرد؛ این شوری به حدی رسیده که دیگر OMS‌ها از TSE جامانده‌اند و سهامداران به‌غیر از هسته‌ای معیوب مجبور بودند که برای خرید یک سهم، پنجره به پنجره را بررسی کنند تا یک سهم بخرند؛ آقایان، کمی به فکر سرمایه باشید، مسئولید...

دومینوی حقوقی‌ها، حول نشوید
امروز حقوقی یکی از شرکت‌ها حول شد و عرضه کرد، باقی شرکت‌ها نیز حول شدند و بازار را قرمز کردند؛ حرکت‌های دومینووار که اقتصاد ایران تجربه می‌کند اینبار سرفصل جدیدی به نام حقوقی‌ها بورس را ورق زد البته نشنیده بگیرید که سخنگو شایعه‌ای را به‌همراه آورده که حکم دستوری هم آمده که مانند نقل و نبات در بازار بپاچید تا سهامدار بخرد؛ سهمی که میزان عرضه و تقاضا تقریبا به ازای هر عرضه چهار تقاضا وجود داشت، امروز حقوقی با عرضه ۴ میلیون سهمی را که کل تقاضا‌ها را بلعید، بازارگردان هم موقع کمبود عرضه‌ها گل می‌چیند فقط، اما ...

روغن‌فروش، قیر می‌فروشد
از جنب وزارتخانه خ. آزادی خبر رسیده که با استفاده از ژن خوب مدیرعامل یکی از شرکت‌های نفتی درحال تغییر بوده، اما ایراد آنجاست که این فرد در صندلی تکیه خواهد زد که کمترین سوادی را نسبت به پُست خود ندارد یعنی اصلا اعتقادی به این مسئله ندارد، زیرا در سمت قبلی این فرد، روغن‌فروشی ثبت شده و این انتصاب یعنی بدسلیقه‌ترین جابه‌جایی و انتخاب مدیرعامل! حال شاید سلطان قیر فروش از این انتصاب بشکن بزند که‌ای بابا چه ورقی آمد! سابقه این آقای لیسانسه، امسال از انگشتان یک دست، بیشتر شد.

رب‌سازی با گوجه گندیده؟
رب‌ساز مشهدی درحالی سهام آن ۵ برابر شده که بدهی‌های آن نیز افزایش ۱۱برابری را به خود دیده است، راست گفتند که این روز‌ها همه چی تو بورسه!

دومینوی سوم هم افتاد
با توجه به آنکه تاکنون مدارک تحصیلی دو نماینده با مشکل برخورد کرده، شنیده شده که سومین مشکل‌دار تحصیلی از گیلان آمده است.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر