بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۰
ساعت پنج‌ونیم عصر؛

فصل اسباب‌کشی ارکان

ساعت پنج‌ونیم عصر امروز نیم‌نگاهی دارد به قراردادی با نقش و نگار تخت و طاووس برای اهالی ملاصدرا تا سقف خریدی که شاید باردیگر بر معاملات زده شود.
کد خبر : ۲۱۸۸۰۶

فصل اسباب‌کشی ارکان

به گزارش بورس‌نیوز، سخنگوی راه‌پله‌ها خبر آورده که با شروع تابستان و فصل اسباب‌کشی، تفکر ارکان نیز به سمت جابه‌جایی گرایش پیدا کرده و شاید در همین روز‌ها خبر نقل مکان بورسی‌ها خبرساز شود؛ جابه‌جایی سازمان از ملاصدرا قطعی شده و گویا قراردادی با نقش تخت و طاووس بسته شده و فرابورسی‌ها نیز قولنامه ملاصدرا را امضا کرده و انرژی ارکان نیز می‌خواهد به نبش دیدار، اسباب‌کشی کند؛ البته شاید تمام اینها، شایعه باشد اما...

زمزمه بازگشت

وقتی صحبت دلار به میان می‌آید، به ناگاه یاد گاوصندوق اهالی میرداماد خواهیم افتاد که گفته بودند، از بورس حمایت می‌کنند و گویا این حمایت‌ها با نخستین باد صعودی، فراموش شد؛ نرخ دلار این‌روز‌ها آنقدری با نوسان همراه بوده که شاید موج دوباره افزایش قیمت ارز، زمزمه بازگشت دوباره سقف خرید در بورس کالا نیز رشد داشته باشد.

با آنکه معاملات فولادی‌ها هر روز تحت تاثیر بخشنامه‌ها و دستورات ابطال می‌شد و معامله‌گران آن ناراحت از ناظر آرام این شرکت و وزارت صمتی که همه‌چیز را برای خود قبضه کرده بود، شاید بازگشت سقف خرید باردیگر چالشی را در سال جهش تولید ملی بتراشد.

در این میان تعویق جلسه شورای عالی بورس پیرامون تصمیم گیری در خصوص تعطیلی بازار گواهی سپرده سکه، امروز به هجوم فروشندگان صندوق‌های ETF سکه انجامید و هر چند که سکه در بازار نقدی و سکه یک روزه بورس کالا همچنان پرواز می‌کند.

«عباس کوتول»
سخنگوی راه‌پله‌ها خبری نیز از «عباس کوتول» بازار موبایل آورده کسی که تاکنون پنج بار دادگاهی شده و آخرین حکمش تبعید به طبس بوده اما؛ تا سال قبل آزاد و در تهران بود.

طبق شنیده‌ها در آن برهه‌ای که در فرودگاه پیام هواپیما ۱۵ تنی آنتونف را هر هفته دو بار در فرودگاه پیام به زمین می‌نشاند و ککی از کسی گزیده نمی‌شد، حداقل ۱۵ مدیر ارشد گمرک در رابطه با او دستگیر شده‌اند.

عجیب‌ترین نکته در موردش این است که در آخرین دستگیری در خانه او و یک هفته قبل از استیضاح کرباسیان وزیر سابق اقتصاد، متن دستنویس سخنرانی یکی از نمایندگان پیدا شده بود؛ هر دو نماینده مجلس به خانه‌اش رفتند و برای کمک «به فقرا» ۵۰۰ میلیون گرفتند. هر دو نماینده نطق آتشینی علیه وزیر وقت داشتند. یکی از آن‌ها آقای «ح» و دیگری «خ» بود.

حداقل تا آنجایی که شایعات می‌آید وزیر سابق حتی این فرد را در دفتر خود راه نداده بود و این شخص، کلی خط و نشان کشید که البته اجرا هم کرد.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
ساعت پنج‌ونیم عصر؛

عجایب مالی شهر اُز

ساعت‌ پنج‌ونیم عصر؛

استیشن‌های گاراژی

ساعت پنج‌ونیم عصر؛

پرس سنگین خوک‌ها

ارسال نظر