بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
پنجشنبه ۰۹ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۶
در نشست خبری استارتاپ گردشگری مطرح شد:

افت ۹۰ درصدی فروش "فلایتیو" در دوران کرونا

صنعت گردشگری را می‌توان یکی از حوزه‌های در خط مقدم آسیب کرونا عنوان کرد. در بسیاری از کشور‌ها گردشگری سهم زیادی از اقتصاد را به خود اختصاص داد از این رو کشور‌های مختلف متحمل ضرر‌های زیادی شده اند.
کد خبر : ۲۲۴۴۹۳
 
افت ۹۰ درصدی فروش
 
به گزارش بورس نیوز، نشست خبری" استارتاپ گردشگری فلایتیو" به صورت آنلاین و با حضور علی کشفی، هم‌بنیان گذار و مهیار محمدی مدیر مارکتینگ فلایتیو به بهانه «تغییرات بصری این برند» برگزار شد. 

به گزارش بورس نیوز، علی کشفی در خصوص تاثیر کرونا بر آمار این کسب و کار حوزه گردشگری اظهار کرد: کرونا تاثیر بدی بر تمامی حوزه‌ها داشته و یکی از صنایعی که در خط مقدم آسیب این بیماری قراردارد، صنعت گردشگری است. گردشگری در بسیاری از کشور‌ها سهم زیادی از اقتصاد را به خود اختصاص داده و از این رو شاهد خسارت‌های زیاد در  تمام دنیا هستیم.

کشفی با اشاره به مشکلات سال ۹۸ گفت: «سال ۹۸ سال بسیار سختی بود و اتفاق‌های زیادی برای گردشگری رخ داد که در صدر آن مسائل قطعی اینترنت در آبان و آذر قرار دارد. این اتفاقات تفکر ایجاد تغییر در فرآیند‌های کسب و کار فلایتیو را رقم زد.

کشفی در خصوص تاثیر کرونا بر میزان فروش این کسب و کار گردشگری عنوان کرد: در دوران اوج این بیماری، فلایتیو با افت ۹۰ درصدی فروش مواجه شد، در حال حاضر به ریکاوری پرداخته و به ۴۰ درصد فروش قبل از کرونا بازگشته‌ایم.
اشتراک گذاری :
ارسال نظر