بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۲۰ دی ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۷
بیشترین میزان درآمد از «سایر تسهیلات» بود؛

رشد درآمد ۵۷درصدی تسهیلات اعطایی "وتجارت"

"وتجارت" در بخش «سایر تسهیلات» افزایش ۳۰ درصدی را در مقایسه با ماه گذشته خود به ثبت رسانده همچنین نسبت به دوره مشابه سال گذشته رشد ۷۸ درصدی را گزارش کرده است.
کد خبر : ۲۳۳۸۰۶

افزایش درآمد ۵۷ درصدی تسهیلات اعطایی

به گزارش گروه تحقیق بورس‌نیوز، بانک تجارت در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به آذرماه سال جاری، مجموع درآمد تسهیلات اعطایی طی این دوره را برابر با مبلغ ۲۶.۶۷۱ میلیارد ریال گزارش کرده و از ابتدای سال مالی تا پایان آذر ماه نیز درآمدی بالغ بر ۱۸۰.۷۵۴ میلیارد ریال را به ثبت رساند.

افزایش درآمد ۵۷ درصدی تسهیلات اعطایی


سود سپرده‌های سرمایه گذاری "وتجارت" در آبان ماه سال جاری ۱۶.۶۹۸ میلیارد ریال گزارش شده و از ابتدای سال جاری تاکنون نیز ۱۴۰.۰۶۹ میلیارد ریال سود سپرده سرمایه گذاری را در کارنامه خود گزارش کرده است.

درآمد تسهیلات اعطایی "وتجارت"

میزان درآمد تسهیلات اعطایی «بانک تجارت» در آذرماه، افزایش ۲۱ درصدی را در مقایسه با ماه گذشته تجربه کرده همچنین نسبت به دوره مشابه سال گذشته با رشد ۵۷ درصدی مواجه بوده، میزان درآمدی که از ابتدای سال جاری ثبت کرده در مقایسه با سال گذشته افزایش ۱۵ درصدی را گزارش کرده است.

افزایش درآمد ۵۷ درصدی تسهیلات اعطایی

همانطور که در نمودار فوق ملاحظه می‌کنید، درآمد‌های حاصل شده "وتجارت" در سال جاری نسبت به سال گذشته با افزایش مواجه بوده، همچنین از ابتدای مهرماه روند صعودی را آغاز کرده و انتظار می‌رود این روند را در ماه آینده نیز ادامه دهد.

سود سپرده‌های سرمایه گذاری "وتجارت"

میزان سود سپرده‌های سرمایه گذاری در آذر ماه، رشد ۳ درصدی را در مقایسه با ماه گذشته به دنبال داشته و نسبت به دوره مشابه سال گذشته با افزایش ۱۵ درصدی مواجه بوده است.

افزایش درآمد ۵۷ درصدی تسهیلات اعطایی

طبق نمودار فوق، میزان سود سپرده سرمایه گذاری از ابتدای سال مالی تا پایان آذر ماه نسبت به سال گذشته رشد ۱۱ درصدی را گزارش کرده، همچنین نسبت به سال گذشته نیز سود سپرده بیشتری را پرداخت کرده است.

عملکرد بخش «سایر تسهیلات» و «فروش اقساطی» از ابتدای سال مالی

بر پایه این گزارش، بانک تجارت در آذر ماه سال جاری، بیشترین میزان درآمد از تسهیلات اعطایی را از بخش «سایر تسهیلات» با ۱۲.۸۴۵ میلیارد ریال بر عهده دارد و رتبه بعدی را بخش «فروش اقساطی» با ۳.۲۴۵ میلیارد ریال به خود اختصاص داده است.

افزایش درآمد ۵۷ درصدی تسهیلات اعطایی

بر پایه نمودار فوق، "وتجارت" در بخش «سایر تسهیلات» افزایش ۳۰ درصدی را در مقایسه با ماه گذشته خود به ثبت رسانده همچنین نسبت به دوره مشابه سال گذشته رشد ۷۸ درصدی را گزارش کرده است.

بانک تجارت در آذرماه سال جاری، میزان درآمدی که از فروش اقساطی کسب کرده در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته ۴۶ درصد افزایش پیدا کرده و در سال جاری نیز روند این بخش صعودی بوده است.

سپرده‌های بلند مدت یک ساله و سپرده‌های کوتاه مدت

افزایش درآمد ۵۷ درصدی تسهیلات اعطایی

بر پایه این گزارش، بانک تجارت بیشترین میزان سود سپرده سرمایه گذاری را در آذر ماه، در بخش «سپرده‌های بلند مدت» یک ساله ۸.۷۶۸ میلیارد ریال بوده و جایگاه بعدی را در بخش «سپرده‌های کوتاه مدت» با ۵.۱۱۱ میلیارد ریال مشاهده می‌کنیم.

 

بیشتر بخوانید:

"وتجارت" و افزایش مازاد درآمد های ناشی از فعالیت های بانکداری

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
براساس اطلاع رسانی بانک تجارت به سهامداران؛

۳۸ درصد سهام بانک سرمایه در سبد پورتفوی "وتجارت"

به دنبال برگزاری مزایده فروش بانک تجارت؛

"وتجارت" سهام عمرانی می فروشد

کارشناس پولی و بانکی در گفت‌و‌گو با بورس‌نیوز تاکید کرد:

بانک‌ها، برندگان واقعی تورم!

عملکرد این بانک در پایان سال، منجر به چه میزان سود خالص می‌شود؛

"وتجارت" و افزایش مازاد درآمد‌های ناشی از فعالیت‌های بانکداری

ارسال نظر