بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۰۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۳:۰۰
کد خبر : ۲۴۱۱۸۵

هزینه ۲۰۰ هزار یورویی برای جذب استارت آپ‌ های فضایی!

دولت شهر تارتو در کشور استونی قصد دارد که ۲۰۰ هزار یورو برای جذب هشت استارت آپ در این شهر هزینه کند تا از انکوباتور تجاری استونی آژانس فضایی اروپا (ESA) ESA BIC استونی حمایت کند.

کارآفرینی در کره جنوبی

در میان روش‌های مهاجرتی به کره جنوبی، روش اخذ اقامت از طریق کارآفرینی در کره جنوبی در سال ۲۰۲۱ بسیار مورد توجه بوده است. شرایط کارآفرینی در این کشور از قوانین خاصی برخوردار می‌باشد. در میان روش‌های سرمایه گذاری روش خرید ملک، ثبت شرکت و کارآفرینی در میان متقاضیان بین المللی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

استارت آپ چین

چین با حمایت دولت خود در سال‌های اخیر شاهد رشد کارآفرینی و ظهور استارت آپ‌های مختلف و جهانی بوده است. با ایجاد یک استارت آپ با ایده نو می‌توانید به بازار بزرگ چین دسترسی داشته باشید و رشد کنید. در حال حاضر برنامه‌های مختلفی از جمله ویزای کارآفرینی شانگ‌های چین به کارآفرینان و بنیانگذاران استارت آپ ارائه می‌شود و ورود آن‌ها را تسهیل می‌بخشد.

راه اندازی صندوق پژوهش و فناوری توسعه فناوری‌های نوظهور دیجیتال

مدیر عامل این شرکت دانش بنیان با اشاره به راه‌اندازی صندوق پژوهش و فناوری غیردولتی «توسعه فناوری‌های نوظهور دیجیتال» گفت: این صندوق با راهبری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و شرکت دانش‌بنیان پارت راه‌اندازی شده است.

طرح جهش تجارت فناوری با توسعه سرمایه‌گذاری روی استارت‌آپ‌ها

شانزدهمین نشست سراسری فن بازار‌های منطقه‌ای و تخصصی سراسر کشور در نمایشگاه اینوتکس ۲۰۲۱ به‌صورت حضوری و آنلاین با حضور آقایان قنبرپور معاون توسعه نوآوری پارک فناوری پردیس و رئیس شورای سیاست‌گذرای شبکه فن بازار ملی ایران، لاهوتی، مدیر توسعه صنعتی و فناوری سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران، خالقی دبیر شبکه فن بازار ملی ایران نمایندگان فن بازار‌های تخصصی و منطقه‌ای و جمعی از فعالان اکوسیستم نواوری و فناوری کشور در پارک فناوری پردیس برگزار شد.

دو تیم برتر رویداد نوآورانه فناوری‌های کتابخانه معرفی شدند

ویداد نوآورانه «لیبتک ۲» از سوی مرکز نوآوری و توسعه کسب و کار‌های داده محور سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران با موضوع چالش تشخیص موضوع (Topic Detection)، در حوزه فناوری‌های کتابخانه‌ای و استفاده از هوش مصنوعی به منظور پردازش داده و شناسایی موضوع و در راستای استفاده از ظرفیت‌های موجود به منظور رفع نیاز‌های کتابخانه ملی و با هدف ایجاد محیطی برای رشد و توسعه کسب و کار‌های داده‌محور و مبتنی بر هوش مصنوعی برگزار شد.

در مراسم اختتامیه این رویداد دو تیم "راهکار پردازش ژرف"، "دادماتک" و همچنین رضا یگانگی و محمد صدر، درخصوص فعالیت‌های خود توضیحاتی ارائه دادند و بر اساس رای داوران تیم دادماتک تیم دوم و راهکار پردازش ژرف به عنوان تیم برتر معرفی شدند.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر