بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۰۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۳:۰۰
کد خبر : ۲۴۱۶۵۵

دورهمی فعالان حوزه تأمین سرمایه و استارت‌آپ‌ها در ایدونوفاند

فعالان حوزه تأمین سرمایه، استارت‌آپ‌ها و علاقه‌مندان به حوزه کسب‌وکار، بعد از ظهر روز دوشنبه ۱۰ خردادماه در ایدونوفاند دور هم جمع خواهند شد تا از مسیر و فرآیند جذب سرمایه را بررسی کرده و تجربیات مثبت و منفی این راه را بیان کنند.

کارآفرینی در امارات

یکی از بهترین و امن‌ترین روش‌های ورود به خاک کشور امارات، کارآفرینی در امارات و روش‌های سرمایه گذاری می‌باشد. هر ساله متقاضیان و کارآفرینان زیادی از این طریق به امارات متحده عربی مهاجرت می‌کنند. اما لازم به ذکر است که قبل از مهاجرت و انجام امور مربوطه، متقاضیان باید درباره تمامی شرایط کارآفرینی در امارات و مهاجرت به این کشور آگاه باشند.

استارت آپ دانمارک

استارت آپ دانمارک ابتکاری از طرف دولت دانمارک است. این برنامه دریچه‌ای برای کارآفرینان با استعداد خارجی است. هدف این است که استارت آپ‌های دارای تأثیر بالا در دانمارک، رشد کنند. استارت آپ دانمارک با هدایت وزارت تجارت و وزارت اشتغال ابتکاری در سطح دولت است که زمینه‌های رشد تجارت و استخدام نیروی کار را با هم ترکیب می‌کند.

برنامه هواوی برای عرضه تراشه ۳ نانومتری خود تا پایان امسال

خبر جالب دیگر این است که هواوی برنامه خود را برای توسعه نسل جدید تراشه‌های Kirin با لیتوگرافی ۳ نانومتری آغاز کرده و پیش‌بینی می‌شود تا اواخر سال جاری میلادی تولید آن‌ها را آغاز کند.

هواوی واچ ۳ محصولی کارآمد با قابلیت‌های به‌روز

تجهیزات پوشیدنی هواوی از محبوبیت خاصی نزد کاربران برخوردار هستند و این کمپانی محصولات پرفروشی نظیر دستبند و ساعت‌های هوشمند Watch Fit و Watch GT۲ را در کارنامه خود دارد. اخیراً هواوی تأیید کرده است که در رویداد آتی خود، از ساعت هوشمند HUAWEI Watch ۳ با سیستم عامل اختصاصی هارمونی رونمایی می‌کند.

قرارداد همرسانی به ۵۰۰ میلیارد تومان هم می‌رسد

اکبر قنبرپور، رییس شورای سیاست‌گذاری شبکه فن بازار ملی ایران از انعقاد ۳۸۰ میلیارد تومان قرارداد همرسانی خبر داد و اظهار کرد: بر اساس برنامه مشترکی که با معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری داریم، این عدد تا پایان سال جاری به ۵۰۰ میلیارد تومان بالغ خواهد شد.

برگزاری رویداد آنلاین دوشنبه‌های استارت‌آپی «آفرینه» به مدت ۲ روز

رویداد آنلاین دوشنبه‌های استارت‌آپی «آفرینه» با هدف جذب سرمایه در حوزه صنایع خلاق طی روز‌های ۱۰ و ۱۱ خرداد ماه جاری برگزار می شود.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر