بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۲۳ آبان ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۱
درآمد‌های این شوینده با مایعات تکمیل شد؛

تمرکز ۸۳درصد "پاکشو" به درآمدزایی از بازار داخل

تمرکز ۸۳درصد
گروه صنعتی پاکشو در مهرماه مقدار فروش ماهانه را برابر با ۲۱،۷۴۲ تن اعلام کرده که در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته ۵ درصد افزایش فروش را در پی داشت.
کد خبر : ۲۴۹۸۴۳

گروه صنعتی پاکشو+بورس نیوز

به گزارش گروه تحقیق بورس نیوز، گروه صنعتی پاکشو در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به مهرماه سال جاری مجموع درآمد‌های شناسایی‌شده طی دوره یک‌ماهه را بالغ‌بر با ۴،۴۶۷ میلیارد ریال ارائه کرده و در طول دوره ۷ ماهه منتهی به اسفندماه سال ۱۴۰۰ میزان درآمد حاصل‌شده این شرکت برابر با ۲۸،۴۰۶ میلیارد ریال بوده، همچنین میزان سرمایه ثبت‌شده شرکت پاکشو طی این دوره ۴۸ هزار میلیارد ریال اعلام‌شده است.

درآمد‌های گروه صنعتی پاکشو در مهرماه از فروش محصولات در ۲ بازار داخلی و صادراتی به‌دست‌آمده که بیشترین مقدار فروش را در بخش داخلی با ۳،۷۲۷ میلیارد ریال مشاهده می‌کنیم و باقی‌مانده این مبلغ در بازار صادراتی با ۷۴۰ میلیارد ریال شناسایی‌شده است.

عملکرد ماهانه گروه صنهتی پاکشو+بورس نیوز


بیشتر بخوانید: جهش فروش "پاکشو" با رشدی چشمگیر


درآمد‌های شناسایی‌شده "پاکشو" تا مهرماه

روند کسب درآمدهای پاکشو+بورس نیوز

بر پایه این گزارش صورت گرفته توسط گروه تحقیق بورس نیوز، درآمدی که گروه صنعتی پاکشو در مهرماه به ثبت رسانده نسبت به دوره مشابه سال گذشته با ۵۲ درصد افزایش مواجه بوده و درآمدی که طی دوره ۷ ماهه سپری‌شده از ابتدای سال مالی تاکنون رشد ۷۳ درصدی را نسبت به سال گذشته به همراه داشت.

در مهرماه سال ۱۴۰۰ میزان درآمد‌های "پاکشو" از ۲ بخش فروش داخلی و صادراتی تشکیل‌شده که
بیشترین درآمد پاکشو در بازار داخلی از بخش «مایعات» با ۲،۵۰۳ میلیارد ریال بوده و در بخش صادراتی نیز از فروش محصولات در بخش «سایر» با ۴۴۶ میلیارد ریال بیشترین درآمد را از آن خودکرده است.

مقدار فروش محصولات "پاکشو" مهرماه سال جاری

بر اساس این گزارش صورت گرفته، گروه صنعتی پاکشو در مهرماه مقدار فروش ماهانه را برابر با ۲۱،۷۴۲ تن اعلام کرده که در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته ۵ درصد افزایش فروش را در پی داشته، گروه صنعتی پاکشو در مهرماه سال جاری بیشترین میزان فروش را از بخش بازار داخلی داشته که عمده‌ترین بخش فروش رفته طی این دوره یک‌ماهه در اختیار «مایعات» با ۱۳،۷۰۳ تن بوده است.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
تاروپودهای
بیشترین درآمد "نبروج" را «پارچه» به خود اختصاص داد؛

تاروپودهای "نبروج" درآمد صعودی ساخت

پاکشو تمام درآمد‌های قبلی را شست
بازگشت به روند صعودی "پاکشو" در شهریورماه

پاکشو تمام درآمد‌های قبلی را شست

این شوینده درخصوص نوسان‌سهام شفاف‌سازی کرد؛

نگاهی به عوامل افزایش ۲۰ درصدی نرخ سهم "پاکشو"

ارسال نظر