بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۰۴ دی ۱۴۰۰ - ۰۸:۳۰
آمادگی شاخص برای صعود
امروز و یکشنبه روز مهمی برای شاخص است. به عبارت دیگر اگر در طی یکی دو روز آتی نمودار RSI بتواند از سقف خود در محدوده مشخص شده عبور کند، آنگاه در شاخص کل نیز همین اتفاق خواهد افتاد.
کد خبر : ۲۵۱۹۶۸

 

به گزارش بورس نیوز، شاخص کل با رشد بیش از ۴۰ هزار واحدی ازکانال یک میلیون و ۳۳۶ هزار واحد عبور کرده و با ایستادن در ارتفاع یک میلیون و ۳۵۹ هزار واحد، خود را برای محدوده ۱/۳۹۰ تا ۱/۴۰۰ میلیون واحد آماده می‌کند که در صورت شکست خط بالایی کانال نزول، قادر است به مرور به اندازه ارتفاع کانال نزول یعنی تا سطوح ۱/۵۳۰ میلیون واحد رشد کند.

اما امروز و یکشنبه روز مهمی برای شاخص است. به عبارت دیگر اگر در طی یکی دو روز آتی نمودار RSI بتواند از سقف خود در محدوده مشخص شده عبور کند، آنگاه در شاخص کل نیز همین اتفاق خواهد افتاد.

قیمت دلار نوسانی بود

قیمت دلار امروز با نوسانات محدود به ۳۰ هزار و ۱۵۰ تومان رسید و هر یورو نیز با نرخ ۳۴ هزار و ۱۹۰ تومان معامله شد؛ بنابراین با ۵۰ هزارتومان کاهشی که دلار به خود دید، اصلا بعید نیست امروز شاهد حوادث مهمی در بازار ازر کشور باشیم چراکه هر بار دلار یک عقب‌نشینی کوتاهی داشته پس از آن یک روند صعودی را سپری کرده است.

بر خلاف دلار

سکه بر خلاف دلار ۵۰ هزارتومان صعودی شد و با نرخ ۱۲ میلیون و ۸۰۰ هزارتومان به ازای هر سکه بهار آزادی در بازارآزاد کلید خورد و هر سکه امامی نیز باردیگر ۱۳ میلیون را تاچ کرد و با نرخ ۱۳ میلیون و ۵۰ هزارتومان برای خریداران در دسترس شد.

تابلوی طلافروشی‌ها نیز از این گواه می‌دهند که هر گرم طلا با یک میلیون و ۲۹۸ هزارتومان و هر مثقال طلا نیز با ۵ میلیون و ۶۲۷ هزارتومان برای خریداران قیمت‌گذاری شده است.

از شرق تا غرب

شاخص سهام شانگ‌های چین در معاملات دیروز ۲۵.۲۹ واحد کاهش یافت و به ۳,۶۱۸ هزار واحد رسید و شاخص Nikkei ژاپن نیز با افت ۱۵,۷۸ واحدی روبه‌رو شد.

از سوی دیگر، شاخص‌های نزدک با رشد ۱,۲۲ واحدی و داوجونز با رشد ۱۹۶,۶۷ واحدی و البته S&P با رشد ۲۹,۲۳ واحدی در این سطح مواجه شدند.

رشد قیمت رمزارز‌ها

در نشست معاملاتی روز گذشته رمزارز‌ها با رشد قیمت مواجه شدند. بیت کوین با رشد ۳.۷۲ درصدی در مرز ورود به ۵۱ هزار دلار قرار گرفته است.

اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
ارسال نظر
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۰۴ دی ۱۴۰۰ - ۱۶:۵۴
شاخص صعود وسهام نزول این هم ازبرکات دولت سیزدهم
ایرانی
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۰۴ دی ۱۴۰۰ - ۱۷:۳۹
شماهم آماده باشین ودندوناتونو تیزکنین
رسوا
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۰۴ دی ۱۴۰۰ - ۱۸:۲۰
لعنت به سهام خودرویی که علی رغم جهش شدید قیمت متاسفانه ۹۰ در صد سهامدارن در ضررند.فکر کنم گاو صندوق خودروییها هزاران سوراخ داره نه دولت.نه مجلس.نه قوه قضاییه به این دو شرکت کار ندارند
ناشناس
Serbia
يکشنبه ۰۵ دی ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۹
فرغون 5/000/000 تومان چقدر رشد در 17 ماه ان موقع در برا بر ان بورس چی ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟