بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۱۹ دی ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۲
عمده‌ترین سرمایه گذاری‌های "ومعادن" در بخش «استخراج کانه‌های فلزی»؛

بهای‌تمام‌شده سرمایه‌گذاری "ومعادن" افزایش یافت

بهای‌تمام‌شده سرمایه‌گذاری
بیشترین ارزش بازار "ومعادن" مربوط به «سنگ‌آهن گل گهر» با ۴۷۳،۸۱۴ میلیارد ریال بود و در جایگاه بعد نیز شرکت «معدنی و صنعتی چادرملو» با ۲۷۱،۳۵۱ میلیارد ریال قرار داشت.
کد خبر : ۲۵۲۷۶۷

سرمایه گذاری توسعه معادن و فلزات+بورس نیوز

به گزارش گروه تحقیق بورس نیوز، شرکت سرمایه‌گذاری توسعه معادن و فلزات "ومعادن" در گزارش فعالیت ماهانه خود منتهی به آذرماه سال جاری، مجموع سرمایه‌گذاری‌های خود در بخش شرکت‌های «پذیرفته‌شده در بورس» و «خارج از بورس» را مبلغی بالغ‌بر ۱۵۳،۱۰۷ میلیارد ریال به ثبت رساند که این مبلغ در مقایسه با ماه گذشته ۴۲ درصد افزایش سرمایه‌گذاری را در پی داشت.

شرکت "ومعادن" در آذرماه سال ۱۴۰۰ عمده‌ترین سرمایه‌گذاری را در حوزه شرکت‌های بورسی با مبلغ ۱۱۵،۸۹۷ میلیارد ریال به همراه داشت که بیشترین سهم را در این بخش «استخراج کانه‌های فلزی» با ۸۹،۲۴۸ میلیارد ریال به نام خود ثبت کرد که رشد ۳۱,۵۸۴ میلیارد ریالی را نسبت به ماه گذشته داشت و جایگاه بعدی را نیز بخش «فلزات اساسی» با ۱۸،۰۴۹ میلیارد ریال از آن خودکرده است.

بخش سرمایه‌گذاری خارج از بورس نسبت به ماه گذشته ۲۶ درصد افزایش یافت، عمده‌ترین سرمایه‌گذاری در خارج از بورس نیز متعلق به بخش «استخراج کانه‌های فلزی» با ۲۱،۸۴۹ میلیارد ریال بود.

عملکرد ماهانه ومعادن+بورس نیوز


بیشتر بخوانید: حمایت «ومعادن» از طرح‌های متناسب با نیاز بازار


بر اساس این گزارش توسط گروه تحقیق بورس نیوز، "ومعادن" طی این دوره و در بخش «پذیرفته‌شده در بورس» ارزش بازار سرمایه‌گذاری‌های خود را برابر با ۱،۳۸۰،۰۸۷ میلیارد ریال به ثبت رساند و عمده‌ترین ارزش بازار طی نهمین ماه از سال جاری مربوط به «استخراج کانه‌های فلزی» با ۱،۱۵۳،۵۲۵ میلیارد ریال بود که رشد ۳۳ درصدی را در مقایسه با سال گذشته به همراه داشت.

بر پایه این گزارش، همان‌طور که گفته شد سرمایه‌گذاری توسعه معادن و فلزات در آذرماه ارزش بازار خود را در بخش سرمایه‌گذاری‌های پذیرفته‌شده در بورس مبلغی بالغ‌بر ۱،۳۸۰،۰۸۷ میلیارد ریال ارائه شد که در مقایسه با سال گذشته ۳۳ درصد افزایش ارزش بازار را از آن خود کرد.

روند ارزش بازار شرکت های پذیرفته شده در بورس ومعادن+بورس نیوز

بیشترین ارزش بازار مربوط به «سنگ‌آهن گل گهر» با ۴۷۳،۸۱۴ میلیارد ریال بود و در جایگاه بعد نیز شرکت «معدنی و صنعتی چادرملو» با ۲۷۱،۳۵۱ میلیارد ریال قرار داشت.

شرکت "ومعادن" با سرمایه ثبت‌شده ۵۴,۹۰۰ میلیارد ریالی طی عملکرد ۹ ماهه سال مالی منتهی به اسفندماه ۱۴۰۰ از محل سود سهام محقق‌شده درآمدی حاصل نکرده، شرکت در انتهای آذرماه چندین شرکت با بهای تمام‌شده ۱۱۵,۸۹۷ میلیارد ریال در پرتفوی بورسی خود داشت که با رشد ۱,۰۹۱ درصدی به مبلغ ۱,۳۸۰,۰۸۷ میلیارد ریال رسید.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
حضور
شرکت سرمایه گذاری توسعه معادن و فلزات اعلام کرد؛

حضور "ومعادن" در مزایده معدنی سیستان و بلوچستان

آمادگی بخش معدن و صنایع معدنی برای سرمایه‌گذاری در حوزه انرژی
مدیر عامل شرکت سرمایه‌گذاری توسعه معادن و فلزات:

آمادگی بخش معدن و صنایع معدنی برای سرمایه‌گذاری در حوزه انرژی

سرمایه‌گذاری ۷۹ میلیون یورویی «ومعادن»
در تکمیل فاز دوم نیروگاه سمنان صورت گرفت؛

سرمایه‌گذاری ۷۹ میلیون یورویی «ومعادن»

رشد ۳۷ درصدی ارزش بازار پرتفوی بورسی
عمده‌ترین سرمایه‌گذاری "ومعادن" «بورسی‌ها» بودند؛

رشد ۳۷ درصدی ارزش بازار پرتفوی بورسی "ومعادن"

ارسال نظر