بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۰۸ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۸:۳۱
روس و چچنی‌ها به اوکراین حمله کردند یا بورس تهران!
درحالی که جنگی در قاره اروپا شکل گرفته و اهالی بازارسرمایه باید خوشحال از رشد نرخ باشد که می‌تواند در سهم‌های پتروپالایشی تاثیر مثبت داشته باشد اما؛ فروشندگان با نشات گرفتن از هیجانات، سهامداران را آماده ورود ارتش روس و چچن کردند.
کد خبر : ۲۵۵۲۸۳

پیش گشایش؛

به گزارش بورس‌نیوز، بازارسرمایه روی فاکتور (هم‌دردی با جنگزده‌های اوکراینی) گفتند که هیجان ورود روس و چچنی‌ها را در بازار بچشیم و زیر تابلوی بورس تهران، آنقدر به‌انتظار نشستند تا شاخص سبز را هم‌رنگ پرچم سرخ شوروی کنند!

واقعا فاز افرادی که دیروز به‌صورت هیجانی در شطرنج حقوقی‌هایی که بویی از شرف نبرده‌اند را نمی‌شود فهمید چراکه وضعیت حقوقی‌ها مشخص و معین است و سهم خود را در قیمت‌های بالا تقدیم به پاچه ما سهامداران کرده اما؛ وقتی سهامداران خرد بدون هیچ پروایی فاز هیجانی و فروش می‌گیرند را نمی‌توان درک کرد.

نخستین روز معاملاتی هفته، اصلا مناسب نبود و ریزش ۷ هزارواحدی نشانگر آن است که در روزهای خوب نفتی هم ما بازنده بورسی لقب می‌گیریم!

با توجه به نوع معاملات در بیشتر نماد‌های مورد توجه بازار، انتظار می‌رود امروز شاهد معاملات بهتری باشیم و با این وجود روز‌های پایانی اسفند نیز در پیش است و این مهم ممکن است به‌لحاظ نیاز به نقدینگی کماکان بازار را تحت فشار عرضه نگه دارد تا هفته پایانی از راه برسد.

روند قیمت دلار ثابت شد

قیمت دلار در بازار آزاد که چند روزی است روند ثابتی به خود گرفته در معاملات روز گذشته نیز به ثبات خود ادامه داد و در آخرین ساعات با قیمت ۲۶ هزار و ۳۳۰ تومان معامله شد.

سکه نیز با کمی افزایش نرخ در محدوده ۱۲ میلیون تومان قرار دارد و در ۱۲ میلیون و ۳۰ هزار تومان قیمت گذاری شد.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر