بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۱۷ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۰
۲۰۸ میلیارد ریال درآمد
بیشترین پرداختی سود سپرده سرمایه‌گذاری در بهمن‌ماه سال جاری در اختیار بخش «سپرده بلندمدت دوساله» با ۵،۰۰۶ میلیارد ریال بود و پس‌ازآن نیز «سپرده‌های کوتاه‌مدت» با ۵۳۰ میلیارد ریال قرار داشت.
کد خبر : ۲۵۵۵۹۶

بانک دی+ بورس نیوز

به گزارش گروه تحقیق بورس نیوز، میزان پرداختی‌های بانک دی جهت سود سپرده‌های سرمایه‌گذاری در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به بهمن‌ماه سال جاری مبلغی بالغ‌بر ۵،۸۹۳ میلیارد ریال شناسایی شد و همچنین سپرده‌های تسویه شده طی این دوره ماهانه برابر با ۲۶۹،۰۰۹ میلیارد ریال به ثبت رسید.

عملکرد ماهانه بانک دی+بورس نیوز

بانک دی طی ۱۱ ماه سپری‌شده از ابتدای سال مالی تاکنون میزان پرداختی‌های خود جهت سود سپرده‌های سرمایه‌گذاری را برابر با ۵۸،۶۹۹ میلیارد ریال اعلام کرد، میزان سرمایه ثبت‌شده بانک دی طی این دوره ۱۳۵ هزار میلیارد ریال بود، مجموع هزینه محقق‌شده ۵،۹۲۰ میلیارد ریال شناسایی شد.

میزان پرداختی سود سپرده‌های سرمایه‌گذاری "دی"

بر اساس این گزارش، میزان پرداختی بانک دی جهت سود‌های سپرده سرمایه‌گذاری در بهمن‌ماه سال جاری نسبت به ماه گذشته ۶ درصد کاهش پرداختی را به دنبال داشت و در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته نیز شاهد رشد ۵۲ درصدی پرداختی‌ها طی این دوره یک‌ساله بود، همچنین پرداختی‌های این بانک طی ۱۱ ما گذشته نیز نسبت به دوره مشابه سال گذشته ۵۲ درصد افزایش یافت.

روند پرداختی های دی برای سود سپرده سرمایه گذاری+بورس نیوز

بیشترین پرداختی سود سپرده سرمایه‌گذاری در بهمن‌ماه سال جاری در اختیار بخش «سپرده بلندمدت دوساله» با ۵،۰۰۶ میلیارد ریال بود و پس‌ازآن نیز «سپرده‌های کوتاه‌مدت» با ۵۳۰ میلیارد ریال قرار داشت، سپرده‌های دریافتی بانک دی طی دوره ماهانه بالغ‌بر ۲۴۷،۷۹۹ میلیارد ریال به ثبت رسید.

بانک دی در بهمن‌ماه سال جاری از محل کارمزد درآمدی که شناسایی کرد برابر با ۲۰۸ میلیارد ریال بود و از ابتدای سال مالی تاکنون نیز ۱،۸۸۴ میلیارد ریال درآمد به دست آورد، همچنین از محل سرمایه‌گذاری‌ها نیز طی ۱۱ ماه گذشته ۴،۷۲۸ میلیارد ریال درآمد داشت.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
۲،۷۰۵ میلیارد ریال درآمدهای محقق‌شده بانک دی
درآمد ماهانه تسهیلات اعطایی "دی" افزایش یافت؛

۲،۷۰۵ میلیارد ریال درآمدهای محقق‌شده بانک دی

اعتماد با تئوری، توئیت و ابوالمشاغل‌ها به بورس برمی‌گردد؟
۱۰ فرمان خاندوزی برای بازاری که پاشنه آشیل تیم اقتصادی دولت شده؛

اعتماد با تئوری، توئیت و ابوالمشاغل‌ها به بورس برمی‌گردد؟

ورود ۱,۷ همت نقدینگی به صندوق‌های درآمد ثابت
بالاخره چهره‌ سرخ درآمد ثابت‌ها تغییر کرد؛

ورود ۱,۷ همت نقدینگی به صندوق‌های درآمد ثابت

عملکرد هفتگی صندو‌ق‌های سرمایه‌گذاری در سهام قرمز بود
«امین آوید»، تامین سرمایه امین و سپهر در قعر نشستند!

عملکرد هفتگی صندو‌ق‌های سرمایه‌گذاری در سهام قرمز بود

ارسال نظر