بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۰۹:۰۴
چگونه ایردراپ های بایننس را از اکسچنج کوین لوکالی دریافت کنیم
پس از معرفی بیت‌کوین در اواخر سال ۲۰۰۹ به عنوان اولین ارز دیجیتال و جلب توجه سرمایه‌گذاران به فناوری بلاکچین، حوزه ارز‌های دیجیتال در سال‌های اخیر شاهد رشد فراوانی در میزان سرمایه‌های در گردش و نیز رشد شمار مختلف ارز‌های دیجیتال بوده است.
کد خبر : ۲۵۸۴۲۷

چگونه ایردراپ های بایننس را از اکسچنج کوین لوکالی دریافت کنیم

به گزارش بورس نیوز، پس از معرفی بیت‌کوین در اواخر سال ۲۰۰۹ به عنوان اولین ارز دیجیتال و جلب توجه سرمایه‌گذاران به فناوری بلاکچین، حوزه ارز‌های دیجیتال در سال‌های اخیر شاهد رشد فراوانی در میزان سرمایه‌های در گردش و نیز رشد شمار مختلف ارز‌های دیجیتال بوده است. برخی از پروژه‌های بلاک‌چین ثانویه، یا به اصطلاح آلت‌کوین‌ها به منظور آدرس‌دهی برخی مشکلات بیت‌کوین مانند سرعت پردازش کم معاملات و مقیاس‌پذیری پایین این بلاکچین راه‌اندازی شدند. با این وجود، با گذشت زمان، توسعه هر چه بیشتر خدمات بلاکچین، به هدف اصلی پروژه‌های جدید مبدل شد. امروزه فناوری بلاکچین به حوزه‌های مختلفی مانند پلتفرم‌های وام‌دهی، صرافی‌ها و امور مالی غیرمتمرکز و حتی بازی‌های ویدیویی نیز وارد شده است، به طوری که با معرفی هر پروژه بلاک‌چین جدید و ارز‌های دیجیتال مربوط به آن، فرصت جدیدی برای سرمایه‌گذاری ایجاد می‌شود.

هدف از ارائه ایردراپ چیست

ارز‌های دیجیتال جدید طی فرایند‌هایی مانند ایردراپ‌ها یا رویداد‌های ICO به علاقه‌مندان عرضه می‌شوند. ایردراپ ارز‌های دیجیتال عموما به عنوان ابزاری برای بازاریابی به منظور افزایش آگاهی از ارز‌های دیجیتال در حال توزیع و یا تنوع بخشیدن دارندگان و افزایش شمار دارندگان آن رمزارز بخصوص انجام می‌پذیرند. ایردراپ به صورت توزیع رایگان توکن‌ها به کاربران بالقوه و یا کاربران کنونی یک ارز دیجیتال خاص انجام می‌پذیرد. گاهی اوقات ایردراپ توکن در ازای فعالیت‌های تبلیغاتی ساده مانند دنبال کردن حساب‌های کاربری جامعه یک ارز دیجیتال بر روی شبکه‌های اجتماعی و به اشتراگ گذاری پست‌های آنان میان کاربران انجام می‌شود.

انواع ایردراپ‌ها

علاوه بر ایردراپ رایگان و استاندارد که به صورت توزیع ساده ارز میان آدرس‌های مختلف انجام می‌شود، انواع دیگری از توزیع رایگان توکن‌ها نیز وجود دارند که خود به سه گروه ایردراپ‌های جایزه‌ای، انحصاری و نگهدارنده‌ها تقسیم می‌شوند.

ایردراپ‌های جایزه‌ای

ایردراپ‌های جایزه‌ای در ازای انجام فعالیت‌های خاصی مانند به اشتراک‌گذاری پستی در رابطه با پروژه در توئیتر، عضویت در گروه تلگرامی و یا کانال‌های دیسکورد و ... به علاقه‌مندان تعلق می‌گیرد. در هنگام درخواست جایزه، کاربران معمولا فرمی شامل آدرس کیف پول برای واریز توکن و نام کاربری خود در شبکه‌های اجتماعی برای اثبات انجام فعالیت‌های درخواست شده را به پروژه تحویل می‌نمایند.

ایردراپ‌های انحصاری

ایردراپ‌های انحصاری، ارز‌های دیجیتال را تنها به کیف پول‌های از پیش تعیین شده واریز می‌نمایند. به‌طور معمول این ایردراپ به افراد فعال در توسعه پروژه، افراد فعال در جامعه پشتیبان پروژه و یا حامیان اولیه پروژه تعلق می‌گیرد.

ایردراپ برای نگهدارنده‌ها

در این نوع ایردراپ، توکن‌های رایگان بین افرادی که مقدار مشخصی از ارز دیجیتال در کیف پول‌های خود داشته باشند، تقسیم می‌شود. بدین منظور تیم پروژه یک تصویر یا به اصطلاح اسنپ‌شات از آدرس‌های مختلف بر روی یک بلاک‌چین در تاریخ و زمانی مشخص تهیه می‌نمایند. سپس به تمامی آدرس‌های با حداقل موجودی لازم از یک ارز دیجیتال بخصوص، میزان تعیین شده‌ای از توکن‌های ایردراپ ارسال خواهد شد.

چگونه ایردراپ های بایننس را از اکسچنج کوین لوکالی دریافت کنیم

تکثیر پروژ‌های جدید امکان بررسی و مطالعه اهداف و وایت‌پیپر‌ها، همه پروژه‌ها را به امری زمان‌بر تبدیل نموده است. علاوه بر این، فاکتور امنیت در حوز‌ه بلاکچین اهمیت بالایی داشته و بررسی امنیت پروژ‌ه‌ها عموما توسط کارشناسان انجام می‌گیرد. دسترسی به ایر‌دراپ‌های معتبر می‌تواند یکی از راه‌های ویژه برای کسب سودی جانبی از بازار ارز‌های دیجیتال باشد. به عبارتی دیگر، در صورت مشارکت در یک ایردراپ رایگان و موفقیت پروژه، مشارکت‌کنند‌گان می‌توانند انتظار سودی ملموس داشته باشند. یکی از راه‌های معمول برای دسترسی به ایردراپ‌های معتبر استفاده از خدمات ایردراپ صرافی‌های بین المللی و بزرگ است.

از آنجایی که اکثر صرافی‌های ارز دیجیتال بین المللی دسترسی کاربران ایرانی را محدود نموده‌اند، دسترسی به ایردراپ‌های معتبر برای کاربران ایرانی امری دشوار است. برای مثال معتبرترین ایردراپ‌ها به طور معمول بر روی صرافی‌های بزرگی مانند بایننس انجام می‌شوند، اما دسترسی مستقیم به صرافی بایننس برای کاربران ایران امکان‌پذیر نیست. با این وجود، دسترسی غیر مستقیم به خدمات صرافی بایننس توسط برخی از صرافی‌های رابط برای کاربران ایرانی امکان‌پذیر است. به عبارتی دیگر شماری از صرافی‌ها، پس از برآورده سازی معیار‌های همکاری بایننس به این نهاد درخواست همکاری داده و پس از تایید توسط بایننس، به عنوان یک همکار رسمی می‌توانند شروع به فعالیت نمایند. صرافی کوین لوکالی یکی از همکاران صرافی بزرگ بایننس است که به صورت یک کارگزار برای بایننس عمل کرده و تمامی خدمات بایننس را برای کاربران خود فراهم نموده است.

در ازای همکاری بایننس تمامی کیف‌پول‌ها و یا ولت‌های کاربران صرافی‌های رابط مانند کوین لوکالی توسط بایننس پشتیبانی خواهند شد. در نتیجه در زمان اعلام هر گونه ایردراپ از سوی بایننس، کاربران کوین لوکالی نیز به صورت خودکار جزء افراد واجد شرایط برای دریافت ایردراپ قرار می‌گیرند. به منظور دریافت ایردراپ اکچسنج کوین لوکالی، کاربران باید کیف پول‌های فعالی داشته باشند. به عبارت دیگر پس از ایجاد حساب کاربری انجام حداقل یک تراکنش برای دریافت بسیاری از ایردراپ‌ها الزامی است؛ بنابراین کاربران برای دریافت ایردراپ باید در این اکسچنج ترید کرده باشند و در قسمت انونسمنت بایننس یا کوین لوکالی کوین‌هایی که قرار هست ایردراپ بگیرند را ملاحظه کرده و مدل دریافت آن را انجام دهند.

چگونه ایردراپ های بایننس را از اکسچنج کوین لوکالی دریافت کنیم

ثبت نام در کوین لوکالی و دریافت ایردراپ

به منظور ثبت نام در صرافی کوین لوکالی و ایجاد حساب کاربری، کاربران می‌توانند وب‌سایت کوین لوکالی مراجعه نموده و یا اپلیکیشن موبایل کوین لوکالی را به طور مستقیم از اپ‌استور و یا گوگل‌پلی برای گوشی‌های هوشمند خود دانلود نمایند. وب‌سایت و اپلیکیشن‌های کوین لوکالی طراحی کاربر پسندی داشته و تجربه کاربری لذت‌بخشی را برای استفاده کاربران تازه‌کار و نیز کاربران حرفه‌ای فراهم نموده‌اند. ثبت نام بر روی صرافی کوین لوکالی برای کاربران عمومی نیازی به احراز هویت نیز ندارد و تنها با استفاده از یک شماره تلفن و یا ایمیل و در مدت زمان چند دقیقه قابل انجام است. علاوه بر این، کوین لوکالی احراز هویت با مدارک شناسایی ایران را قبول کرده و خدمات پیشرفته نیازمند به احراز هویت را برای کاربران حرفه‌ای ایرانی نیز فراهم نموده است.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر