بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۰۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۹:۲۴
ساده ترین روش برای خرید و فروش ووچر پرفکت مانی
عد از اوج گرفتن تحریم‌های اقتصادی علیه ایران و مسدود شدن سرویس‌های پی پال و مستر کارت برای کاربران ایرانی، پرفکت مانی (PM) اولین سیستم مالی بود که توانست خلأ سرویس‌های بلاک شده را پر کند.
کد خبر : ۲۶۰۸۷۵

ساده ترین روش برای خرید و فروش ووچر پرفکت مانی

بورس نیوز: بعد از اوج گرفتن تحریم‌های اقتصادی علیه ایران و مسدود شدن سرویس‌های پی پال و مستر کارت برای کاربران ایرانی، پرفکت مانی (PM) اولین سیستم مالی بود که توانست خلأ سرویس‌های بلاک شده را پر کند. این سیستم بدون اغراق یکی از بهترین سرویس‌های خدمات بینالمللی نقل و انتقال پول در دنیاست که شناخته شده‌ترین سرویس آن ووچر پرفکت مانی است.

ووچر پرفکت مانی دقیقا مانند پرفکت مانی کاربرد‌های گسترده‌ای دارد که مهمترین آن‌ها امکان خرید و فروش یا تبدیل کردن آن به انواع ارز‌های دیجیتال و فیات است. در این مطلب میخواهیم به طور مفصل به معرفی ووچر پرفکت مانی و روش‌های خرید و فروش آن بپردازیم؛ با ما همراه باشید.

با ووچر پرفکت مانی بدون پرداخت کارمزد خرید کنید!

ووچر پرفکت مانی نوعی کارت شارژ یا کارت هدیه است که میتوان به مبلغ دلخواه آن را شارژ کرد. برای خرید یا فروش ووچر پرفکت مانی نیازی به ایجاد حساب در سامانه پرفکت مانی نیست و از طریق صرافی‌های آنلاین و معتبری مانند ایکس پی اکسچنج، میتوانیم معادل ریالی ووچر را در کمترین زمان و با بهترین قیمت در حساب ریالی خود در بانک‌های ایرانی دریافت کنیم. مهمترین مزیت ووچر نسبت به سایر سیستم‌های پرداخت آنلاین، فعال سازی سریع و سرعت بسیار بالای نقدشوندگی است.

هر کد ووچر پرفکت مانی دارای یک شماره ۱۰ رقمی و یک کد ۱۶ رقمی فعال سازی است که تاریخ انقضا ندارد و میتوانیم با استفاده از آن از سایت‌های خارجی خرید کنیم. هر سایتی که در صفحه پرداخت خود لوگوی پرفکت مانی را داشته باشد، مانند سایت‌های AliExpress، Epay، سایت فروشگاه‌های اینترنتی کشور‌های حوزه خلیج فارس و اغلب بروکر‌های فارکس ووچر پرفکت مانی را به عنوان روش پرداخت پشتیبانی میکنند.

مزایای استفاده از ووچر پرفکت مانی برای کاربران ایرانی چیست؟

ووچر پرفکت مانی مانند کارت شارژ سیم کارت‌های اعتباری یا کارت‌های هدیه دارای ۲ رشته عدد است که تحت عنوان کد ووچر و کد فعال سازی در اختیار شما قرار میگیرد. مزایای استفاده از ووچر برای کاربران ایرانی عبارتند از:

• ووچر‌ها تاریخ انقضا ندارند و امکان استفاده لحظه‌ای از آن‌ها در هر کشوری وجود دارد.

• امکان تبدیل ووچر به انواع ارز‌های فیات مانند دلار، یورو، پوند و انواع ارز‌های دیجیتال وجود دارد.

• استفاده از ووچر پرفکت مانی برای ایرانی‌ها برخلاف پی پال، مستر کارت و... تحریم نیست.

• شارژ حساب پرفکت مانی از طریق کد ووچر در کسری از ثانیه انجام میشود.

• انتقال ارز به خارج از کشور از طریق کد ووچر با سرعت بسیار زیادی انجام می‌شود.

• استفاده از کد ووچر و انتقال پول از این طریق کاملاً ساده و راحت است.

• ووچر پرفکت مانی امنیت بالایی برای انتقال پول دارد.

ساده ترین روش برای خرید و فروش ووچر پرفکت مانی

ساده ترین روش خرید کد ووچر پرفکت مانی

برای خرید کد ووچر پرفکت مانی ۲ روش وجود دارد:

• روش اول؛ خرید از طریق موجودی حساب پرفکت مانی

• روش دوم؛ خرید با پول نقد از طریق صرافی‌های آنلاین ایرانی

در روش اول باید وارد سایت پرفکت مانی (perfectmoney.com) شوید و یک حساب کاربری افتتاح کنید. معمولاً برای شروع حساب Normal یا عادی به شما تعلق میگیرد. البته این حساب بیشتر برای کاربرانی مناسب است که در خارج از کشور حساب بانکی ندارند و میخواهند از این طریق نقل و انتقال مالی انجام دهند. با افتتاح حساب و خرید پرفکت مانی میتوانید از محل موجودی حساب پرفکت مانی ووچر خریداری کنید. کارمزد خرید ووچر برای حساب‌های احراز هویت شده ۰.۵ درصد مبلغ ووچر و برای سایر حساب‌ها ۱.۹ درصد خواهد بود که از مانده حساب شما کسر میشود.

روش دوم، خرید مستقیم و بی دردسر از طریق صرافی‌های ایرانی است. در این روش فقط کافی است در یک صرافی آنلاین معتبر ثبت نام کنید و از طریق پنل کاربری با پرداخت مبلغ دلخواه (به صورت ریالی) و بدون پرداخت کارمزد و هرگونه مبلغ اضافی دیگر، ووچر پرفکت مانی بخرید. این مسیر آسانترین روش برای خرید ووچر پرفکت مانی در ایران است.

آسانترین روش‌های فروش ووچر پرفکت مانی

در مورد فروش کد ووچر پرفکت مانی مسیر‌ها و روش‌های متنوعی پیش روی شماست، ولی ما سعی کردهایم در ابتدا آسانترین و سادهترین روش‌ها را به شما معرفی کنیم:

۱. تبدیل ووچر پرفکت مانی در صرافی‌های آنلاین به وجه نقد

اولین و آسانترین روشی که برای فروش پرفکت مانی میتوانید روی آن حساب کنید، صرافی‌های آنلاین داخلی هستند. صرافی‌ها ووچر پرفکت مانی را به بهترین قیمت از شما میخرند. فقط کافی است در پنل حساب کاربری خود به قسمت خرید و فروش بروید، روی گزینه «خرید پرفکت مانی» کلیک و در صفحه ثبت سفارش، نوع سفارش خود را «فروش به صرافی» و نوع ارز را «ووچر پرفکت مانی» انتخاب کنید.

پس از وارد کردن اطلاعات درخواستی صرافی، سفارش خود را ثبت و منتظر واریز مبلغ ووچر به حسابتان باشید. این واریزی برحسب انتخاب شما هم می‌تواند به ریال باشد هم به دلار.

۲. تبدیل ووچر پرفکت مانی به پرفکت مانی بدون احراز هویت

برای استفاده از خدمات تبدیل ووچر پرفکت مانی به Perfect Money، لازم نیست در سایت پرفکت مانی حساب احراز هویت شده داشته باشیم. مانند روش قبل میتوانیم در سایت یکی از صرافی‌های آنلاین ثبت نام کرده و بدون نیاز به تایید تلفن ثابت و ارسال عکس سلفی، در کمتر از یک دقیقه حساب خود را احراز هویت و در نهایت معادل مبلغ ووچر پرفکت مانی، Perfect Money خریداری کنیم.

۳. تبدیل ووچر به بیت کوین و سایر ارز‌های دیجیتال

روش دیگری که برای فروش ووچر پرفکت مانی به شما پیشنهاد میکنیم، تبدیل ووچر به بیت کوین، اتریوم، دوج کوین، تتر و... است. به این ترتیب که معادل مبلغ شارژ ووچر یا هر مبلغی که امکان پذیر است، ارز دیجیتال خریداری میکنید.

فروش ووچر و خرید ارز دیجیتال بدون پرداخت کارمزد انجام میشود. البته در این مورد لازم است به محدودیت تعداد ارز‌های قابل تبدیل صرافی مورد نظر دقت داشته باشید. چون ممکن است بعضی صرافی‌ها از ارز دیجیتال مورد نظر شما پشتیبانی نکنند.

ساده ترین روش برای خرید و فروش ووچر پرفکت مانی

آیا خرید و فروش ووچر پرفکت مانی بدون احراز هویت امکان پذیر است؟

برای خرید و فروش ووچر پرفکت مانی حتماً لازم نیست حساب احراز هویت شده، داشته باشید. میتوانید به سادگی و از طریق سایت صرافی‌های آنلاین و معتبری مانند ایکس پی اکسچنج این کار را انجام دهید. در ایکس پی اکسچنج از طریق احراز هویت اتوماتیک، بدون نیاز به تایید اطلاعات هویتی (تلفن ثابت و ارسال عکس سلفی) و در کمتر از یک دقیقه حساب کاربری شما تایید میشود.

علاوه بر خرید و فروش ووچر پرفکت مانی با کارت بانکی ایرانی، می‌توانید با حساب کاربری خود در سایت صرافی آنلاین ایکس پِی (اکسچنج) به نشانی xpayex.com به میزان دلخواه با ووچر‌های خریداری شده حساب پرفکت مانی خود را شارژ کنید. حتی می توانید آن را به دلار، یورو، لیر و ارز‌های دیجیتال مانند تتر، دوج کوین و... تبدیل کنید.

اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
ارسال نظر
نظرات بینندگان
روزبه محمدزاده
Iran (Islamic Republic of)
جمعه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۰۳:۲۵
بنظر من صرافی پیشرو بهترین صرافی خرید وفروش ووچر پرفکت مانی و پی اس ووچر تو ایران هست به چند دلیل چون نمایندگی رسمی پرفکت مانی هست در ایران چون از سال ۹۶ تو این کاره معتبره چون منصفانه ترین قیمت ووچر کد پرفکت مانی و پی اس ووچر تو ایران هست و اینکه واریزیهای ریالش چند دقیقه بعد تو حسابته و چند انلاین ۲۴ ساعته داره