بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۰۶ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۴
مردادماه نیز شاهد ادامه افزایش قیمت‌ها در محصولات اصلی این شرکت بودیم و بیشترین نرخ رشد را محصول آجرهای کربن منیزیتی به خود اختصاص دادند. نرخ هر تن از این محصول با بیش از 52 درصد افزایش نسبت به تیرماه به 104 میلیون و 14 میلیون ریال به ازای هر تن رسید.
کد خبر : ۱۷۹۳۱۴



به گزارش واحد تحقیق و مطالعات بورس نیوز، جمع درآمدهای عملیاتی شرکت از ابتدای سال جاری تا پایان مرداد ماه به بیش از 667 میلیارد و 393 میلیون ریال رسید.

نرخ محصولات اصلی شرکت فرآورده های نسوز آذر در خرداد ماه با توجه به تورم فعلی بازارها با رشد قیمتی همراه بوده است. همان گونه که در جدول فوق نیز مشاهده می گردد در برخی محصولات شاهد رشد قیمتی دو رقمی نرخ محصولات آجرهای آلومینی و مواد ویژه آلومینی هستیم.

متوسط نرخ های فروش خرداد ماه سال جاری در مقایسه با زمان مشابه سال قبل در دو محصول آجرهای قلیایی و آجرهای کربن منیزیتی در حدود 100 درصد و در دو محصول دیگر بین 10 تا 20 درصد رشد داشته است.


مبلغ فروش شرکت تا پایان خرداد ماه سال جاری به بیش از 367 میلیارد ریال رسیده است و این در حالی است که بر اساس صورت های مالی منتهی به پایان سال 1396، جمع فروش یک ساله این شرکت در سال گذشته معادل 1 هزار و 83 میلیارد ریال بوده است.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
در تحلیل بنیادی فرآورده های نسوز پارس بررسی شد:

آنچه در "کفپارس" می گذرد

در تحلیل بنیادی شرکت فرآورده های نسور ایران بررسی شد:

آیا سودآوری "کفرا" همچنان صعودی است؟

در تحلیل بنیادی شرکت فرآورده های نسوز آذر بررسی شد:

"کاذر" در سال 93 چقدر سود دارد؟

ارسال نظر