بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۰۲ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۵
در حاشیه پانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی انرژی کیش؛

کیش بهترین منطقه برای حضور طرف‌های خارجی

رئیس انجمن سازندگان تجهیزات صنعت نفت تصریح کرد: منطقه آزاد کیش بهترین منطقه برای حضور طرف‌های خارجی مذاکرات صنایع نفت و گاز است، این منطقه ظرفیت بسیار مناسبی دارد تا در صورتی که مسئولان منطقه آزاد کیش همکاری کنند، زمینه‌های انتقال فناوری در اینجا فراهم شود
کد خبر : ۱۸۷۱۳۹

به گزارش بورس نیوز، رضا خیامیان اظهار کرد: مشارکت اروپا در طرح‌های توسعه صنعت نفت نیازمند برقراری کانال مالی بین ایران و اروپاست.

وی افزود: در شرایط کنونی شرکت‌های کوچک و متوسط ایرانی باید با شرکت‌های کوچک و متوسط اروپایی پروژه‌های نفت و گاز را به‌طور مشترک پیش ببرند.

رئیس انجمن سازندگان تجهیزات صنعت نفت تصریح کرد: منطقه آزاد کیش بهترین منطقه برای حضور طرف‌های خارجی مذاکرات صنایع نفت و گاز است، این منطقه ظرفیت بسیار مناسبی دارد تا در صورتی که مسئولان منطقه آزاد کیش همکاری کنند، زمینه‌های انتقال فناوری در اینجا فراهم شود، زیرا امکانات و زیرساخت‌های مناسبی برای برگزاری کنفرانس‌ها و جلسات مشترک در این منطقه وجود دارد.

خیامیان تاکید کرد: می‌توانیم به ایرانیان خارج از کشور تکیه کنیم، بسیاری از سرمایه‌داران کلان ایرانی در آمریکا نگران مسدود شدن دارایی‌های خود هستند و اگر تضامین کافی برای مشارکت آنها در صنایع نفت و گاز ایران وجود داشته باشد، آنها نیز حاضر به همکاری هستند.


اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
رئیس سازمان برنامه و بودجه گفت:

سخت تر شدن مبادلات ارزی کشور با تصویب نشدن FATF

رئیس اداره بازرسی فنی و خوردگی فلزات شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران گفت:

آزمایش موفقیت آمیز در شرکت نفت وگاز گچساران

ارسال نظر