بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۳۰ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۳
عضو کمیسیون کشاورزی آب، منابع طبیعی مجلس:

افزایش قیمت گندم از رقم پیشنهادی دولت مناسب تر است

عضو کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی مجلس گفت: افزایش قیمت گندم به میزان یک هزار و 700 تومان قطعا راضی کننده نیست اما از رقم پیشنهادی دولت بسیار مناسب‌تر است.
کد خبر : ۱۸۸۶۱۵

افزایش قیمت گندم از رقم پیشنهادی دولت مناسب تر است

به گزارش بورس نیوز، عباس پاپی‌زاده بالنگان در خصوص افزایش قیمت خرید تضمینی گندم در سال زراعی 97-98، گفت: قیمت گندم در سال گذشته یک هزار 300 تومان بود که برای سال زراعی جدید یک هزار و 470 تعیین شد، با توجه به اعتراضاتی که صورت گرفت به یک هزار 600تومان افزایش یافت اما کفاف هزینه‌های کشاورزان را نمی‌داد.

عضوکمیسیون تلفیق لایحه بودجه سال 98 مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در تبصره 14 لایحه بودجه با جابجایی ردیف مربوط به یارانه منابع افزایش قیمت خرید تضمینی گندم تامین اعتبار شد، تصریح کرد: قیمت خرید تضمینی گندم با جابجایی ردیف‌های صورت گرفته 100 تومان در هر کیلوگرم افزایش پیدا کرد.

نماینده مردم دزفول در خصوص اینکه افزایش 100 تومانی قیمت خرید تضمینی گندم با توجه به افزایش هزینه‌های کشاورزی راضی کننده است یا خیر، گفت: افزایش قیمت گندم به میزان یک هزار و 700 تومان قطعا راضی کننده نیست اما از رقم پیشنهادی دولت بسیار مناسب‌تر است.

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه باید قیمت خرید تضمینی گندم بسیار بالاتر از رقم‌های تعیین شده کنونی باشد، ادامه داد: قانون اجازه تغییر زیاد در لایحه بودجه را به مجلس نمی‌دهد و نهایتا می‌توانیم 3 تا 4 درصد از کل بودجه را تغییر دهیم.

عضو کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی در پایان خاطرنشان کرد: از مجموع یک هزار و 700 هزار میلیارد تومان لایحه بودجه سال 98 تنها می‌توانیم به 60 تا 70 هزار میلیارد تومان آن ورود کنیم اما در حوزه قیمت خرید تضمینی گندم عملکرد خوبی داشتیم.


اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
کارشناس بورس‌کالا در گفت‌وگو با بورس‌نیوز اعلام کرد:

سامانه «گندم» سنگ بزرگ دولتی‌ها / عرضه زعفران آزمون خوبی برای اعتماد به بورس

عضو هیئت رییسه کمیسیون کشاورزی در گفتگو با بورس نیوز تاکید کرد:

افزایش قیمت ۳۰ درصدی گندم در سال زراعی ۹۷_۹۸

ارسال نظر