بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
جمعه ۱۰ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۱
رییس پنجمین همایش مدیریت استراتژیک در گفتگو با بورس نیوز اعلام کرد:

اهدای نخستین تندیس ملی استراتژی به برترین ها / استارت آپ ها عامل پویایی صنعت و اقتصاد ایران

نوآوری و مرتبه علمی پنجمین همایش مدیریت استراتژیک می تواند نقشه راه سایر همایش های کشور برای بهتر شدن باشد.
کد خبر : ۱۸۹۰۱۲

علی دیواندری رئیس پژوهشکده پولی و بانکی کشور و رییس پنجمین همایش مدیریت استراتژیک در گقتگو با خبرنگار بورس نیوز ضمن بیان این مطلب گفت: همایش مدیریت استراتژیک توسط دانشکده مدیریت دانشگاه تهران در روزهای 14 و 15 اسفند برگزار می شود.

وی ادامه داد: این همایش شامل سخنرانی های کلیدی، پنل ها و ارائه مقالات و البته در کنار کار علمی که قبلا هم انجام می شد امسال نواوری خاصی خواهیم داشت به نام جایزه ملی استراتژی که تندیس جایزه ملی استراتژی به نام استراتوگوس به شرکت هایی تقدیم می شود که تلاش دارند روش ها و متد علمی را برای پیاده سازی و برنامه ریزی استراتژی در شرکت شان پیاده سازی کنند.

دیواندری اظهار داشت: برای این مهم برخی شرکت ها از همایش تقاضا کردند و مورد ارزیابی قرار گرفتند و جایزه ملی به بهترین ها تعلق خواهد گرفت.

وی افزود: در آخر، این همایش هم یک رتبه بندی از شرکت های برتر در حوزه استراتژی را به جامعه معرفی می کند و هم آنها تشویق می شوند که این روند را ادامه دهند. از طرفی نوآوری های علمی که در زمینه مدیریت استراتژی در دنیا اتفاق افتاده توسط اندیشمندان، صاحبان مقالات ارائه می شود.

رئیس پژوهشکده پولی و بانکی کشور خاطرنشان کرد: از طرف دیگر در این همایش مدیران اجرایی کسب و کارها، مدیران حوزه استراژی، مسئولان قسمت های برنامه ریزی استراتژی شرکت ها حضور دارند که انشاالله بهره برداری مناسب را خواهند کرد.

وی تاکید کرد: من فکر می کنم همایش پنجم مورد استقبال قرار می گیرد و از استقبال بیشتری نسبت به سال های پیشین برخوردار می شود. این همایش نقطه عطفی است که بعد از این، همایش های ما در سطح بالاتری از نظر کیفی و کمی برخوردار شود. این همایش برای اولین سال است که در روز اول در سالن همایش های بین المللی صداوسیما برگزار می شود. این جهت گیری خوبی است که به لحاظ کمی و به لحاظ روش اجرا از کیفیت بالاتری برخوردار می شود.

دیواندری ادامه داد: همایش پنجم از نظر محتوا هم رشد بیشتری دارد. در حوزه مقالات، پنل ها و هم سخنرانی کارهای بیشتری انجام شده است. به ویژه نوآوری که در زمینه اهدای جایزه ملی انجام شده از نظر محتوایی هم رشد ویژه ای را نشان می دهد. ایده آرمانی ما این است که به سمتی حرکت کنیم که این همایش کانونی برای نزدیک کردن صنعت و دانشگاه و به محفل انس تبدیل شود.

وی در مورد حضور استارت آپ ها و کسب و کارهای نوین در فضای اقتصادی کشور گفت: من معتقدم که استارت آپ ها عامل پویایی صنعت و اقتصاد کشور ما هستند. استارت آپ ها هستند که ایده های خلاق جوانان این مرز و بوم شکل می گیرند و به شرکت های موفق و اثرگذار تبدیل می شوند.

رئیس پنجمین همایش مدیریت استراتژیک تاکید کرد: ما در حوزه مالی به ویژه بازار سرمایه فینتک ها و استارت آپ ها را دیده ایم و پنلی برایشان گذاشتیم. این همایش افتخار خودش می داند که از این نهادهای نوپا که توسط جوانان ایرانی پایه گذاری می شوند بتواند حمایت کرده و جایگاهی برای آنها فراهم کند که حرفشان را بزنند، ایده ها و محصولاتشان را معرفی کنند.


مصاحبه از محمد علی رفیعی

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
مدیریت شوک های اقتصادی در سال گذشته؛

اقتصاد ایران باید به خودباوری داخلی برسد

رییس پژوهشکده پولی بانکی خبر داد:

قابلیت انتقال رمزارزها در نظام پرداخت

دبیر همایش سالانه بانکداری الکترونیک و نظام‌های پرداخت عنوان کرد؛

تاکید بر وجود اعتماد در عملکرد نظام بانکی

ارسال نظر