بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۰۹ مهر ۱۳۹۸ - ۱۹:۴۹
امروز، شاخص بورس تهران با افزایش ۱۳۹۸ واحدی به عدد ۳۲۶ هزار و ۱۰۴ واحد رسید.
کد خبر : ۱۹۷۳۳۴

شاخص بورس تهران، افزایش ۱۳۹۸ واحدی داشت

به گزارش بورس نیوز، امروز، شاخص بورس تهران با افزایش ۱۳۹۸ واحدی به عدد ۳۲۶ هزار و ۱۰۴ واحد رسید. شاخص هم وزن نیز با ۶۴۱ واحد افزایش به رقم ۹۶ هزار و ۸۳۸ واحد رسید. شاخص بازار اول به کانال ۲۳۵ هزار واحدی وارد شد و شاخص بازار دوم نیز عدد ۶۶۸ هزار و ۹۹۵ واحد را ثبت کرد. امروز آیفکس نیز عدد ۴۲۹۳ واحد را ثبت کرد.

امروز با دست به دست شدن ۸ میلیارد و ۸۱۹ میلیون سهم و اوراق بهادار طی ۶۹۶ هزار نوبت داد و ستد، ارزش معاملات به بیش از ۳۳۶۳ میلیارد تومان رسید.

در معاملات امروز نماد‌های «اخابر»، «تاپیکو» و «همراه» به ترتیب با ۳۴۵، ۳۰۲ و ۱۶۱ واحد افزایش بیشترین تاثیر مثبت و در مقابل نماد‌های «فملی»، «فولاد» و «وامید» به ترتیب با ۳۲۵، ۲۴۰ و ۲۱۸واحد کاهش بیشترین تاثیر منفی بر شاخص را ثبت کردند. همچنین امروز «وتجارت»، «وبصادر» و «ونوین» پربیننده‌ترین نماد‌های بورسی بودند. از سوی دیگر در پایان داد و ستد امروز بورس تهران، خودرو برترین گروه صنعت بود و بانک و صنایع شیمیایی به ترتیب جایگاه دوم و سوم را به خود اختصاص دادند.

به گفته کارشناسان بازار سرمایه خوش بینی به عملکرد ماهانه، ورود نقدینگی‌های جدید، انتظار برای گزارش‌های ۶ ماهه مثبت و اخبار مربوط به افزایش سرمایه مهمترین دلایل رشد ادامه‌دار شاخص هستند.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
کارشناس بازار سرمایه در گفتگو با بورس نیوز مطرح کرد: 

مثلث مدیریت رشدهای عجیب

کارشناس بازار سرمایه در گفتگو با بورس نیوز تاکیدکرد:

ریسک عدم تکرار سودهای محقق شده در نیمه دوم سال

بازار سرمایه در هفته‌ای که گذشت؛

قوی‌ترین و ضعیف‌ترین عملکرد هفته

ارسال نظر